جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدام حرم امام رضا(ع) با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار کردند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خدام حرم امام رضا(ع) با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار کردند
کاروان خدام زیر سایه خورشید با حضور در استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء، در این مراسم از امام الرئوف به عنوان یکی از ثروت های جهان اسلام یاد کرد و به خادمین امام رضا(ع) گفت: پرچم شما که مزین به مُهر رضویست هر جا که وارد شود و قدم بگذارد فضایی نورانی و معنوی را فراهم می آورد.

آیت الله علما تصریح کرد: این پرچم با پارچه ای که قبلا در بازار بوده فرقی نمی کند اما همین که متعلق به حضرت رضا (ع) و دستگاه ایشان است و با کلمات منتسب به حضرت رضا(ع) مزین شده است قدر و ارزش پیدا میکند.

 وی گفت: انشاءالله قدم شما تماما خیر و تسکینی برای مردم و منطقه است.

در ادامه این دیدار خدام با اهدای تبرکات رضوی از آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اهدای تبرکات رضوی تقدیر کردند.

همچنین در مراسمی که صبح امروز با حضور کاروان زیر سایه خورشید برگزار شد، آیین گل افشانی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور خدام انجام شد و گلزار شهدا را متبرک و معطر به عطر حرم رضوی کردند.

طی این برنامه خدام با احترام به مقام شامخ سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهیدان علیخانی، نقیبی، ادبیان ، سلیمی با اهدای تبرکات رضوی تجلیل کردند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *