شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجدید میثاق مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / تجدید میثاق مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس
مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان با حضور در آرامگاه سردار شهید حاج یونس زنگی آبادی با آرمان‌های شهدا و حضرت امام میثاق بستند.قطعا شهدا نیز خدمت به مردم را اولویت امور خود قرار می‌دادند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمان، محمدرضا احمدی مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی کرمان در حاشیه این مراسم با تأکید بر اینکه نباید راه شهدا را فراموش کنیم، گفت: شهدا مسیر معرفت الهی را برای مردم و مسئولین باز کردند.

وی افزود: برکاتی که خداوند متعال برای مجاهدت شهدا در قرآن کریم بیان فرموده بسیار زیاد است چرا که مسیر شهادت یک مسیر مشخص و ویژه است.

احمدی افزود: اگر بخواهیم راه انبیاء ادامه پیدا کند و رسالتشان محقق شود باید انسان‌های مجاهد فی سبیل الله باشند که هستی خود را کف دست بگذارند و تعلقات مادی و دنیوی را رها کنند.

وی خادمیاری را امتداد مسیر شهدا ذکر کرد و گفت: خدمت به محرومین و نیازمندان به عنوان یک سنت حسنه رسالت اصلی خادمیاری است و قطعا شهدا نیز خدمت به مردم را اولویت امور خود قرار می‌دادند.

گفتنی است، خادمیاران و یاوران رضوی پس از زیارت قبور شهدای زنگی آباد با حمل پرچم متبرک رضوی بر مزار شادروان حسن فرح بخش از خادمیاران رضوی در روستای فرح آباد حضور یافته و با قرائت صلوات خاصه امام مهربانی و مدیحه سرایی و ذکر مصیبت اباعبدالله الحسین (ع) برای وی غفران و رحمت الهی را مسئلت کردند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *