پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پرچم متبرک امام رضا(ع) بر بلندترین قله استان بوشهر به اهتزاز در آمد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پرچم متبرک امام رضا(ع) بر بلندترین قله استان بوشهر به اهتزاز در آمد
تیم کوهنوردی حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی به بالاترین قله استان بوشهر کوه بیرمی صعود کردند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از بوشهر، اسدی مسئول دفتر خدمت رضوی شهرستان دشتستان گفت: صعود گروه کوهنوردی آستان قدس رضوی بر بلندترین قله استان بوشهر بیرمی با همکاری دفتر خدمت رضوی شهرستان دشتستان و راهنمایی کوهنورد دشتستانی انجام شد .

شنبه 29آذر ماه تیم کوهنوردی حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی با صعود به بلندترین قله استان، پرچم سبز رضوی را بر فراز قله بیرمی؛ بام استان بوشهر به ارتفاع ۱۹۶۰متر در استان بوشهر شهرستان تنگستان به اهتزاز در آوردند.

 محمد موسوی سرپرست گروه نیز خاطرنشان کرد: این صعود را به شهدای گرانقدر، سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید دکتر فخری زاده‌، سردار عزیز محمد جعفر سعیدی و تمامی مردم امام رضایی و مهمان نواز استان بوشهر تقدیم می کنیم.‌

وی از نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر آقایان طوافی آزاد و عباس زاده و اسدی به خاطر زحمات جانانه و مخلصانه، اداره ورزش جوانان شهرستان دشتستان، مربی خوشنام بااخلاق ساسان امینی، حیدرپور پیشکسوت و مسئول باشگاه بیرمی اهرم تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است كوه مند یكی از كوه های بی نظیر و منحصر به فرد از لحاظ زیبایی و زیست محیطی است كه در محدوده شهرستان های تنگستان و دشتی در فاصله 40 كیلومتری بوشهر واقع شده است.

این کوه به دلیل مشرف بودن به ساحل زیبای خلیج فارس و داشتن درختان و گیاهان مرتعی و دارویی و کلات های باستانی و منطقه شکار ممنوع، یکی از مناطق بسیاری زیبا برای گردشگری و کوهنوردی در سطح استان بوشهر است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *