دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران تهرانی روز پرستار را به شب یلدا پیوند زدند

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / خادمیاران تهرانی روز پرستار را به شب یلدا پیوند زدند

 

به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و فرا رسیدن یلدای باستانی، خادمیاران رضوی در استان تهران دست به اقداماتی خداپسندانه زدند تا با شاد کردن دل کادر درمان، بیماران و نیازمندان، از سیره خاندان عصمت و طهارت به ویژه امام هشتم(ع) و حضرت زینب(س) پیروی کنند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از تهران، در تاریخ 29 آذر، مراسم تکریم و تقدیر از کادر درمان بیمارستان فرهیختگان توسط خادمیاران رضوی منطقه ۵ به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س)‌ و روز پرستار صورت گرفت و بسته های متبرک بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به پرسنل بیمارستان اهدا شد.
همچنین خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه 30 آذر و 1 دی ماه، در بیمارستان های خاتم الانبیاء ونک، بقیه الله الاعظم(عج)، حضرت علی اصغر(ع) و مرکز بهداشت صبارود حضور یافتند و به مناسبت روز پرستار نمک متبرک بین پزشکان و پرستاران و کادر درمان و بیماران توزیع کردند.
در عید میلاد اسوه صبر کربلا حضرت زینب(س) نیز ذبح گوسفند به نیت سلامتی مدافعان سلامت و توزیع گوشت و میوه بین دانش آموزان ایتام منطقه امیریه شهرستان شهریار توسط کانون ایثار و شهادت آستان قدس رضوی شهرستان شهریار انجام شد.
صد و بیست سبد کالا به همت خادمیاران رضوی منطقه ۵ و در شام میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و شب یلدا در مرقد مطهر شهدای گمنام پارک کوهسار تقدیم به نیازمندان شد.
۶۰ بسته معیشتی و بهداشتی نیز به همت مسجد ولی عصر(ع) شهرک ولی عصر(ع) با همکاری دفتر خادم یاران شهرستان دماوند برای خانواده های نیازمند همسایه مسجد تهیه و در آستانه ایام سالگرد سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع شد‌.
در هفتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی هم ۱۱۰ سبد کالا به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) به ارزش دویست و پنجاه میلیون ریال توسط خادمیاران آستان قدس رضوی دفتر دماوند و خیرین منطقه تهیه و در سطح شهرستان دماوند توزیع شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *