یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ارزاق یلدایی توسط خادمیاران رضوی بین نیازمندان لرستانی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / توزیع ارزاق یلدایی توسط خادمیاران رضوی بین نیازمندان لرستانی
خادمان رضوی لرستان در آخرین شب پاییز نگذاشتند سفره یلدای نیازمندان خالی باشد و با اهدای بسته های ارزاق، لبخند را به آن ها هدیه دادند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از لرستان، شب یلدا بلندترین شب سال است که در فرهنگ تاریخی ایران اسلامی جایگاه خاصی دارد و از این شب به عنوان «شب چله» و «انقلاب زمستانی» یاد می شود.

یلدای امسال مصادف بود با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار تا با تأسی از این بانوی قهرمان کربلا، با کمی قناعت لبخند را به نیازمندان هدیه دهیم.

خادمان رضوی نیز در لرستان، با الگوپذیری از سیره امامان معصوم(ع) بسته های ارزاق معیشتی را به نیازمندان هدیه دادند تا به یلدای زینبی امسال، جلوه ای از همدلی بدهند.

در این اقدام خداپسندانه ۴۵۰ بسته کمک معیشتی توسط خادمیاران رضوی تهیه شد و پس از شناسایی گروه های هدف این اقلام در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

این بسته های ارزاق شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ، رب، ماکارانی، میوه، بسته های آجیل و شکلات و… بوده که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

گفتنی است کانون های خدمت رضوی لرستان همواره در راستای کمرنگ شدن مشکلات نیازمندان در جامعه به کمک قشرهای آسیب پذیر جامعه می شتابند تا فقر و تنگدستی در جامعه کمرنگ تر شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *