یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / اجرای طرح «نسیم مهر رضوی» در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان
در ادامه اجرای طرح «نسیم مهر رضوی در ملک سلیمانی» به مناسبت اعیاد رجبیه، مراسم تکریم کادر درمان و عیادت از بیماران بیمارستان پیامبر اعظم(ص) انجام شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ژاله، مسئول کانون خدمت رضوی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کرمان در حاشیه اجرای طرح «نسیم مهر رضوی در ملک سلیمانی» گفت: این طرح از سال گذشته آغاز شده و خادمیاران آستان قدس رضوی ضمن خداقوت به کادر درمان که قریب یک سال در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا و در حال جهاد هستند، در بیمارستان ها حضور پیدا کرده و بسته های متبرک را بین مدافعان سلامت و بیماران توزیع می کنند.
مسئول کانون خدمت رضوی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با بیان اینکه این طرح در سراسر کشور در حال انجام است، تصریح کرد: این طرح در راستای تکریم از کادر درمان در استان کرمان با قوت زیادی اجرا می شود.
حجت الاسلام ژاله یکی از اهداف اجرای طرح نسیم مهر رضوی را تقویت حس معنوی و روحیه بخشی به کادر درمانی و بیماران به خصوص بیماران کرونایی عنوان کرد و گفت: برای تقویت این حس چه در زمان کرونا و حتی پس از آن در کنار کادر درمان خواهیم ماند.
فرهاد اشافی، رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از انجام این مهم توسط آستان قدس رضوی گفت: سال گذشته شاهد آرامش در بیماران و تاثیر ناشی از معنویت این مسئله در بین بیماران بودیم و قطعا این برکات را امسال نیز شاهد خواهیم بود.
رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان کادر درمان را در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا در صدر مدافعین سلامت عنوان کرد افزود: این طرح برکات زیادی از جمله آرامش، قوت قلب، افزایش اعتماد به نفس و تقویت ارتباط قلبی با امام رئوف(ع) را به دنبال دارد.
وی به نیابت از مجموعه هزار نفری بیمارستان پیامبر اعظم(ص) از تمامی دست اندرکاران این طرح قدردانی کرد.
گفتنی است در این اقدام، خادمیاران رضوی با مولودی خوانی و اهدای تبرکات رضوی فضایی معنوی در بیمارستان ایجاد کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *