جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / یک تُن گوشت نذری بین نیازمندان تایباد تقسیم شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / یک تُن گوشت نذری بین نیازمندان تایباد تقسیم شد
مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان تایباد گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به همت خیرین برنامه «سمت خدا» مقدار یک تُن و ۲۱۲ کیلوگرم گوشت گوسفند منجمد بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

صادق دادمحمدی، در گفت‌وگو با آستان نیوز در خراسان رضوی، اظهار کرد: این محموله‌ حاوی یک تُن و ۲۱۲ کیلوگرم گوشت گوسفند منجمد بود که در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهر تایباد تخلیه و با حضور معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولین و روحانیون شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.
وی ارزش گوشت‌های توزیع شده را یک میلیارد و  ۵۱۵ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این میزان گوشت منجمد در قالب ۸۰۸ بسته‌ بهداشتی به وزن 1.5 کیلوگرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
دادمحمدی افزود: خانواده‌های محروم و واجد شرایط از طریق روحانیون مساجد شهری و روستایی این شهرستان شناسایی و پس از تحویل به دفتر کانون خدمت رضوی در سامانه موسسه «حضرت خدیجه(س)» وابسته به برنامه «از سمت خدا» ثبت شدند.
مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان تایباد بیان کرد: همچنین خادمیاران رضوی علاوه بر این محموله تعداد ۲۵۰ بسته‌ غذایی شامل برنج، گوشت گوسفندی منجمد و روغن به ارزش 3 ميليون ريال را با مشارکت قرارگاه شهید قاجاریان، کانون زمینه‌سازان ظهور و خیرین شهرین شهرستان تایباد بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *