دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / یاری مومنانه خادمیاران خراسان جنوبی به محرومین در ماه رمضان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / یاری مومنانه خادمیاران خراسان جنوبی به محرومین در ماه رمضان
مسئول کانون‌ های خدمت رضوی خراسان جنوبی از برگزاری پویش «سفره‌ ای به وسعت ایران» در این استان با هدف تامین سبد مواد غذایی متبرک به نام امام مهربانی جهت اهدا به خانواده های نیازمند در ماه رمضان خبر داد.

محمدعلی ابراهیمی در گفتگو با آستان نیوز در خراسان جنوبی، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پویش سفره ای به وسعت ایران در قالب «سفره مهربانی‌4 » با هدف تامین سبد مواد غذایی متبرک به نام امام مهربانی جهت اهدا به خانواده های نیازمند در این ماه از سوی آستان مقدس رضوی با مشارکت خادمیاران و یاوران رضوی برگزار می شود.
وی گفت: تامین اعتبار و یا اقلام هشت بسته معیشتی توسط هر خادمیار در قالب خانواده، آشنایان، عموم مردم و خیرین در این طرح مد نظر قرار گرفته و همه می ‌توانند از برکت خوان حضرت رضا(ع) در دستگیری از محرومین، متنعم باشند.
ابراهیمی با تاکید بر اینکه دبیرخانه کانون ‌های خدمت رضوی در استان آماده دریافت کمک‌ های نقدی و غیر نقدی مردم استان است، افزود: همچنین به دنبال تعامل و مشارکت با نهادها و گروه ‌های جهادی، مساجد، هیأت ‌های مذهبی، سازمان ‌های مردم نهاد و خیرین برای تحقق هر چه باشکوه‌ تر پویش «سفره ‌ای به وسعت ایران» هستیم.
وی در ادامه روش های مشارکت در پویش «سفره ای به وسعت ایران» را واریز هزینه تهیه هر بسته معیشتی به میزان ۵۰۰ هزار تومان به حساب دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان و تهیه و تحویل اقلام معیشتی به دبیرخانه کانون های خدمت رضوی شهرستان ها و استان اعلام کرد.
ابراهیمی ضمن پیش‌ بینی تهیه ۱۰ هزار سبد غذایی در این پویش با همت خادمیاران، خیرین و مردم استان، خاطرنشان کرد: خیرین برای مشارکت در این پویش می ‌توانند کمک ‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۵۸۵۳۳۸۳۰۸۸ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۹۷۳۱۹۱ بانک ملت با شناسه ۱۱۰۰۲۸۱۸۱ به نام «درآمد و هزینه آستان قدس» واریز کنند.
وی بیان کرد: این کالاها جهت توزیع به رابطین کانون ‌های خدمت رضوی در سطح شهرستان‌ های استان تحویل داده می ‌شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *