پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / افتتاح هفتمین کانون محله ای خدمت رضوی در جیرفت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / افتتاح هفتمین کانون محله ای خدمت رضوی در جیرفت

با هدف ارائه خدمات بیشتر به نیازمندان، هفتمین کانون محله‌ای خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت در جبالبارز افتتاح شد .

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین زکی زاده، امام جمعه شهر جبالبارز در مراسم افتتاح هفتمین کانون محله‌ای خدمت رضوی جیرفت در این شهر گفت: امام رضا علیه السلام تنها امام و معصومی است که در کشور ما دفن شده و حرم مطهرشان مایه برکات بی حدوحصر برای مردم و کشور است.
وی با اشاره به اینکه  در شرایط کنونی یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری رفع مشکلات معیشتی مردم است، تصریح کرد: چون اولویت خدمات خادمیاران رضوی خدمت رسانی به محرومین است، باید مجموعه خادمیاران رضوی با همکاری خیرین در شهر جبالبارز نسبت به شناسایی نیازمندان و برطرف کردن مشکلات آنان اقدام کنند.
زکی زاده عنوان کرد : تعدادی از محرومین در سطح شهر جبالبارز تا کنون به حرم مطهر رضوی مشرف نشدند و شایسته است در جهت برآورده کردن آرزوی این افراد اولین کاروان زائر اولی‌ها از شهر جبالبارز به مشهد مقدس اعزام شود.
در ادامه این برنامه کرامت پیرنیا مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: خادمیاران و یاوران رضوی در هر شهر به واسطه انتساب به امام رئوف(ع) بر خود لازم می‌دانند که در گسترش و ترویج فرهنگ رضوی کوشا باشند و با اقدامات فرهنگی و خدماتی بتوانند عطر رضوی را در شهرها پراکنده کنند.
پیرنیا تاکید کرد: خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان در ۱۹ کانون تخصصی و هفت کانون محله‌ای در حال فعالیت هستند. همچنین علاوه بر اقدامات فرهنگی در زمینه ساخت مسکن، توزیع بسته ارزاق، خدمات درمانی، مشاوره‌ای و تحصیلی در زمینه ایجاد اشتغال نیز خدمات شایانی انجام داده اند.
وی تاکید کرد: به زودی با همکاری کانون‌های محله‌ای، شناسایی زائر اولی‌ها در شهرستان آغاز و با تلاش خادمیاران و حمایت خیرین، کاروان زیارت اولی‌های شناسایی شده از شهرستان جیرفت به مشهد مقدس اعزام خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *