چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - Wednesday 01 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پذیرایی خادمان رضوی از زائران حضرت موسی بن جعفر(ع) در کاظمین

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / پذیرایی خادمان رضوی از زائران حضرت موسی بن جعفر(ع) در کاظمین

همزمان با ایام شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)، جمعی از خادمان کفشدار بارگاه منور رضوی با برپایی موکب امام رضا(ع) خدمت‌رسان زائرین آن امام همام در کاظمین شدند.

محمد عامل علاقه‌بند؛ رئیس کشیک ششم کفشداران آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: ۵٠ نفر از خادمان افتخاری کفشدار حرم مطهر رضوی راهی کشور عراق شدند و پس از توقفی چند روزه در نجف اشرف و زیارت حرم امیرالمومنین علی (ع) راهی کاظمین شدند تا در ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) پذیرای زائران حرم حضرت موسی بن جعفر(ع) باشند.

وی افزود: در این موکب روزانه بالغ بر 6 هزار وعده غذایی گرم در سه نوبت بین زائران توزیع می‌شود. همچنین توزیع متبرکات رضوی به صورت میان وعده از دیگر خدمات این موکب است.

عامل علاقه‌بند با اشاره به شور و حال وصف ناشدنی خدمت به زائران امام موسی کاظم (ع) ادامه داد: خادمان رضوی وظیفه خود می‌دانند تا همانند خدمت به زائران امام رضا(ع) به زائران پدر بزرگوار ایشان نیز خدمت‌رسانی کنند و خادمان رضوی با مشاهده سیل جمعیت زائران و عزادارانی که برخی با پای پیاده و به سختی خود را به کاظمین رسانده‌اند با شور و اشتیاق بیشتری ارائه خدمت می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از کمک‌های خدماتی و رسانه‌ای آستان قدس رضوی در این اقدام معنوی اضافه کرد: امیدواریم که سال‌های آینده هم توفیق خدمت‌رسانی در کاظمین را داشته باشیم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *