یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ۱۲۰۰ پرس وعده گرم غذایی در بخش محروم اسماعیلی توزیع شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /   ۱۲۰۰ پرس وعده گرم غذایی در بخش محروم اسماعیلی توزیع شد

خادمیاران کانون محله ای زینبیه بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت ۱۲۰۰ پرس غذای گرم را در بین عزاداران مراسم لیالی قدر و نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان صادقی، مسئول کانون محله ای زینبیه بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت عنوان کرد: کانون های محله ای نقش به سزایی در خدمت رسانی به محرومین دارند تا با شناسایی محرومین واقعی خدمات معیشتی، درمانی، فرهنگی و آموزشی را به آنان ارائه دهند.
وی ادامه داد: به مناسبت شب های پرفضیلت قدر خادمیاران رضوی ۱۲۰۰ پرس غذای گرم را طبخ و در بین عزاداران و نیازمندان توزیع کردند.
صادقی تاکید کرد: اهدای ۴۵ عدد کارت هدیه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت(ع)، اهدای کولر، تلویزیون، بسته های غذایی و گوشت گرم به نیازمندان از دیگر فعالیت های خادمیاران و یاوران رضوی در ماه رمضان است.
وی تاکید کرد: یکی از جلوه های زیبای ماه مبارک رمضان دستگیری از افراد بی بضاعت است و خادمیاران رضوی با اقدامات خیرخواهانه و خدمت رسانی به محرومین این وظیفه انسانی را در ماه رمضان به اوج می رسانند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *