سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

رسوایی جدید برای نتانیاهو ؛ گزارش رسانه لبنانی از درز اطلاعات محرمانه صهیونیست ها به نهادهای امنیتی ایران

رسوایی جدید برای نتانیاهو ؛ گزارش رسانه لبنانی از درز اطلاعات محرمانه صهیونیست ها به نهادهای امنیتی ایران

 یک منبع آگاه امنیتی ایرانی در گفت وگو با شبکه لبنانی از دستیابی ایران به اطلاعات کامل همه خبرنگارانی که از «بنیامین نتانیاهو» رشوه دریافت کرده اند، خبرداد ، اطلاعات و تصاویر محرمانه «ایهودباراک»، «بنی گانتس» و «ایهود اولمرت» از دیگر اطلاعاتی است که نتانیاهو در اختیار داشته است و نهادهای امنیتی به آن دسترسی پیدا کرده اند.

به گزارش ایرنا یک منبع آگاه اطلاعاتی روز چهارشنبه در گفت و گو با شبکه المیادین اعلام کرد که نهادهای امنیتی به اطلاعات کامل همه خبرنگارانی که از دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی رشوه دریافت کرده اند، دست یافته اند.

وی که خواست نامش فاش نشود گفت: این لیست شامل خبرنگاران و فعالان رسانه ای اروپایی، آمریکایی و صهیونیستی و همه اطلاعات مربوط به آن ها و مبالغ دریافتی هرکدام از دفتر نتانیاهو می شود.

این منبع اطلاعاتی اضافه کرد: پرونده های محرمانه شخصیت های سیاسی اسرائیلی مخالف نتانیاهو و تصاویر آن ها از دیگر اطلاعات دریافت شده است.

وی گفت: اطلاعات و تصاویر محرمانه «ایهودباراک»، «بنی گانتس» و «ایهود اولمرت» از دیگر اطلاعاتی است که نتانیاهو در اختیار داشته است و نهادهای امنیتی به آن دسترسی پیدا کرده اند.

این منبع اطلاعاتی تصریح کرد: تصاویر و پرونده های محرمانه اسرائیلی هم اکنون در دست نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی است و به در آینده منتشر می شود.
وی همچنین تاکید کرد که این اطلاعات محرمانه از طریق یک کارت حافظه از دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی خارج شده و به دست نهادهای امنیتی ایرانی رسیده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *