یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه شب میلاد امام سجاد(ع) را از رسانه ملی دنبال کنید ( عکس از احمد حسنی )

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ویژه برنامه شب میلاد امام سجاد(ع) را از رسانه ملی دنبال کنید ( عکس از احمد حسنی )
به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی همزمان با شب میلاد زین العابدین حضرت امام سجاد(ع)، ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی از طریق شبکه‌های مختلف سیما برقرار می‌شود.

 ویژه برنامه شب میلاد امام زین العابدین(ع) از حرم مطهر رضوی امشب 10 فروردین ماه به صورت زنده از شبکه استانی خراسان رضوی ساعت 30/18 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلیمن سید مرتضی حسینی و با موضوع معارف اهل بیت(ع) پخش می‌شود و سپس علی خوش‌چهره؛ مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت در وصف و مقام امام سجاد(ع) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی می‌پردازد و تا ساعت 30/19 این برنامه ادامه خواهد داشت.
همچنین ویژه برنامه شب میلاد امام سجاد(ع) از حرم مطهر حضرت رضا(ع) به صورت مستقیم و زنده از شبکه قرآن و معارف سیما از ساعت 20 تا 21 بر روی آنتن می‌رود. از همین رو در ابتدای این برنامه حجت اسلام والمسلیمن حیدری کاشانی با محوریت مقام و منزلت امام زین العابدین(ع) به ایراد سخنرانی می‌پردازد و در ادامه مداحان اهل بیت(ع) حمید اکبری و محمد جواد مشکی‌باف با مدیحه سرایی و مولودی خوانی ولادت با سعادت این امام همام را به مسلمانان بشارت می‌دهند.
قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه نیز از شبکه افق از ساعت 19:45 تا 20 به صورت زنده و مستقیم  دل‌های عاشق و دلداده به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را با بارگاه نورانی این امام همام گره می‌زند.
قرائت دعای الهی عظم البلا از شبکه 3 سیما و شبکه خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه شب میلاد با سعادت امام سجاد(ع) است که به صورت زنده از حرم مطهر رضوی پخش خواهد شد.

منبع : آستان نیوز تصویر از احمد حسنی

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *