چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - Wednesday 01 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 32020 به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شرعی است

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / 32020 به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شرعی است
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان خدمات پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی عموم مردم از سراسر کشور به صورت تلفنی و پیامکی به همت اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

 حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اداره پاسخگویی به سوالات دینی برای رفاه هرچه بیش‌تر زائران و دسترسی آسان‌تر آنان به اطلاعات مورد نیاز، سامانه تلفنی 32020 را راه‌اندازی کرده است که زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می‌توانند به صورت شبانه روزی از این سامانه بهرمند شوند.
وی افزود: در واحد پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی حرم مطهر رضوی بیش از 200 کارشناس دینی برادر و خواهر به صورت شیفت‌بندی شده و دور کار پاسخگوی سوالات شرعی و اعتقادی مردم هستند.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، با اشاره به اینکه سامانه 32020 فقط برای مردم مشهد نیست، خاطرنشان کرد: مجاوران بارگاه ملکوتی حرم مطهر رضوی برای دستیابی به پاسخ سوالات شرعی خودشان می‎توانند با شماره 32020 و دیگر عزیزانی که خارج از شهر مشهد هستند می‎توانند با شماره 05132020 تماس حاصل فرمایند.
به گفته وی سامانه پاسخگویی به سؤالات شرعی، پاسخگوی احکام روزه، سفر، خمس و زکات، تقلید، نماز، وصیت، وقف و ارث است و مخاطبان می‌توانند با ذکر نام مرجع ‌تقلید خود، پاسخ سؤالاتشان را بر اساس نظر آن مرجع دریافت کنند.
شریعتی‌نژاد تصریح کرد: افزون بر شماره تلفن 32020 در این ایام سامانه پیامکی 300002020 نیز پاسخگوی سوالات شرعی زائران خواهد بود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *