یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - Sunday 05 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مسابقه فرهنگی «برمدار حق» برگزار می شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / مسابقه فرهنگی «برمدار حق» برگزار می شود
مسابقه فرهنگی «بر مدار حق» یکی از برنامه‌های معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در راستای آشنایی مخاطبان با وظایف و تکالیفشان برنامه‌ریزی شده است.

 این مسابقه با هدف بیان حقوق و تکالیف انسان‌ها نسبت به یکدیگر و آشنایی جوانان و نوجوانان از سری وظايف و تكاليفی که دارند به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و با محوریت آستان قدسی امام مهربانی‌ها برگزار می‌شود.
منبع سوالات اين مسابقه فرهنگی کتاب «برمدار حق» از سری محصولات فرهنگی اداره تولیدات است که در قالب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تهیه شده است.
مهلت شرکت در این مسابقه یک ماه پس از دریافت کتاب مذکور می‌باشد. قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی 3000802222 به اطلاع برندگان می‌رسد. به برگزیدگان این مسابقه جوایز فرهنگی و متبرک از سوی آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.
دانلود رايگان از طريق مراجعه به سايت حرم مطهر رضوي به آدرس haram.razavi.ir (بخش مسابقات)، دانلود رايگان از طريق مراجعه به سايت رسمي ارائه محصولات فرهنگي حرم مطهر امام رضا عليه السلام به آدرس archive.razavi.ir ، دانلود رايگان از طريق مراجعه به كانال توليدات فرهنگي حرم مطهر رضوي در تمامي پيام رسان هاي ايراني به آدرس @razavi_tv و دانلود رايگان از طريق مراجعه به بخش (انتشارات زائر رضوي) در نرم افزار موبايلي طاقچه روش‌های دریافت کتاب «لطفا به‌روز باش» است و علاقمندان می‌توانند پس از دریافت مطالب و مطالعه آن در مسابقه مذکور شرکت کنند و با ارسال پاسخنامه به سامانه پیامکی یکی از برندگان این حرکت فرهنگی باشند.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *