یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 - Sunday 28 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری دوره‌ آموزشی «زندگی بر مدار قرآن» در ماه مبارک رمضان

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری دوره‌ آموزشی «زندگی بر مدار قرآن» در ماه مبارک رمضان
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از برگزاری دوره‌های آموزشی «زندگی بر مدار قرآن» از طریق فضای مجازی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع در گفتگویی گفت: دوره‌های آموزشی «زندگی بر مدار قرآن» با موضوع خانواده قرآنی که در طول سال به صورت فصلی و ماهیانه در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، در ایام ماه بهار قرآن به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت آفلاین و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی اساتید تفسیر قرآن کریم اداره علوم قرآنی هر روز یکی از آیات کاربردی قرآن کریم متناسب با جزء خوانی همان روز با موضوع خانواده و ‌تربیت فرزند را به صورت کوتاه و مختصر تفسیر می‌کنند.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی با بیان اینکه ضبط و تولید این دوره آموزشی همه روزه در محل دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی انجام می‌شود، عنوان کرد: تفسیر انجام شده توسط اساتید قرآنی، همان روز از طریق کانال «زندگی بر مدار قرآن» در پیام رسان ایتا به آدرس «Eitaa.com/quranlive»  بارگذاری می‌شود و در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: آیات کاربردی قرآن کریم همه روزه توسط اساتید تفسیر و حدیث اداره علوم قرآنی از جمله حجج‌ اسلام ‌والمسلمین محمدرضا خاتمی، محمد تقی حسین‌زاده، محمدرضا مهریزیان، محمد علی فیض‌آبادی و سید ابوذر حسینی انجام می‌شود.
شجاع با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره‌ قرآنی بیش از 400 نفر اعم از خواهران و برادران هستند، اظهار کرد: در این دوره قرآنی همه روزه یک مسابقه از آیات تفسیر شده برای مخاطبان برگزار می‌شود و هشت نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه به قید قرعه به عنوان برنده اعلام می‌شوند.
وی یادآور شد: جوایز برگزیدگان این مسابقه که اقلام فرهنگی و متبرک آستان ملک پاسبان رضوی است، از طریق پست برای برگزیدگان ارسال می‌شود.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *