شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / «منبر مجازی» ویژه ماه مبارک رمضان در شهر باغین راه‌اندازی شد

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / «منبر مجازی» ویژه ماه مبارک رمضان در شهر باغین راه‌اندازی شد
به همت کانون خادمیاران رضوی شهر باغین «منبر مجازی» با انتشار پادکست‌های متنوع از کارشناسان دینی بر روی پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی ‌شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراهم نبودن امکان حضور مومنین روزه‌دار در مساجد و تکایا و برپایی منبرهای مذهبی وعاظ و مبلغین در ایام ماه مبارک رمضان، به همت کانون خادمیاران رضوی و دفتر امام جمعه باغین طرح «منبر مجازی» با ضبط و انتشار منبرهای کارشناسان مذهبی راه اندازی شد.
حجت الاسلام عباس اسماعیل‌زاده؛ مسئول کانون خادمیاران رضوی شهر باغین با بیان اینکه طرح منبر مجازی با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: موضوع این منابر، پادکست‌هایی کوتاه از مباحث دینی اعم از آداب روزه‌داری، اخلاق در خانواده و جامعه، احادیث ائمه اطهار(ع) است که به تناسب ایام و مناسبت‌ها نظیر وفات حضرت خدیجه(س) و لیالی قدر در پایگاه‌های مختلف بارگذاری می‌شود.
وی در ادامه از توزیع بسته‌های معیشتی جمع‌آوری شده توسط خیرین بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار شهر باغین خبر داد و گفت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه اقشار مختلف جامعه به مردم نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا اقدام به شناسایی افراد نیازمند در شهر باغین کردیم.
مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرباغین  اظهار کرد: تاکنون ۲۵۰ بسته معیشتی با کمک خیرین مهیا شده که بین خانوارهای نیازمند و کم برخوردار توزیع شده است.
حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه شهر باغین گفت: تاکنون اقلام معیشتی در سه مرحله بین خانوارهای نیازمند شهر باغین توزیع شده و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

منبع : آستان نیوز

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *