جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نقش محوری کانون خبر و فضای مجازی در تبدیل خدمات رضوی به محتوای رسانه ای

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / نقش محوری کانون خبر و فضای مجازی در تبدیل خدمات رضوی به محتوای رسانه ای

مسئول کارگروه خبر کانون خبر و فضای مجازی اصفهان گفت: کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی نقش راهبردی در انعکاس و گسترش برنامه‌ها و رویدادهای رضوی در فضای عمومی جامعه داشته است.

 مسئول کارگروه کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان در گفتگو با  آستان نیوز با اشاره به حضور پویا و مستمر اعضای این کانون در انعکاس خدمات کریمانه، همدلی و امید آفرین در دهه کرامت ۱۴۰۲ گفت: بازتاب عملکرد کانون خبر و فضای مجازی نشانی از وحدت و تلاش مستمر اعضای فعال و خلاق این کانون است.

زهره سادات طالقانی با اشاره به اینکه کانون خبر و فضای مجازی با انعکاس خدمات کانون‌های خدمت رضوی استان، سعی کرده دایره خدمت، خادم و مخدوم را گسترش دهد و هر فردی در گوشه گوشه این استان بتواند بنا بر ظرفیت خود از رایحه خوش خدمت رضوی بهره مند شود بیان کرد: با عنایت خداوند متعال و مدد حضرت رضا(ع)، این کانون نقش محوری در تبیین و انعکاس عملکرد و دستاوردهای کانون های خدمت رضوی داشته و به استناد آمار در این زمینه موفق عمل کرده است.
وی با اشاره به تولید  ۱۲۰ خبر و گزارش در سایت اصفهان رضوی و ۶۶ خبر و گزارش در سایت آستان نیوز، در دهه کرامت اظهار کرد:  از مجموع، ۱۲۰ خبر در سایت اصفهان رضوی تعداد ۱۸ خبر مربوط به شهرستان اصفهان، ۱۸ خبر متعلق به سایر شهرستان ها، ۱۸ خبر از گذر فرهنگی چهارباغ، ۸ خبر از گلستان شهدا و باغ غدیر و ۴ خبر از سایر رواق ها بوده است.
طالقانی ادامه داد: از تعداد ۶۶ مطلب منتشر شده در سایت آستان نیوز، ۱۶ خبر از شهرستان اصفهان،  ۲۶ خبر مربوط به سایر شهرستان ها، ۱۸ خبر متعلق به گذر فرهنگی چهارباغ و ۶ خبر از سایر رواق ها بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تدوین راهبردهای نوین و کاربردی، با توان بیشتر، خدمات رسانه ای خود را به محضر امام مهربانی ها ارائه خواهیم داد، تا گامی بلند برای ترویج خدمت و فرهنگ رضوی برداریم.

مسئول کانون خبر و فضای مجازی نیز عنوان کرد: این کانون در انعکاس فعالیت های انجام شده در دهه کرامت سهم به سزایی داشته و تلاش می‌کنیم صدا و انعکاس خدمات همه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان باشیم.

مهدی ستوده با اشاره به تولید محتواهای جریان ساز در طول این دهه گفت: برنامه‌های دهه کرامت اصفهان به دلیل تنوع و محتوای جذاب مورد استقبال مردم و سایر رسانه ها نیز قرار گرفت و برخی فعالیت کانون های خدمت رضوی در دهه کرامت در بخش سیما در استان نیز پوشش داده شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *