پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /نخستین جشنواره ملی عکس «فرهنگ زندگی با کرونا» برگزار می شود

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /نخستین جشنواره ملی عکس «فرهنگ زندگی با کرونا» برگزار می شود
اتحادیه عکاسان و تصویربرداران استان مرکزی با همکاری کانون خدمت رضوی استان مرکزی نخستین جشنواره ملی عکس با موضوع «فرهنگ زندگی با کرونا» را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از استان مرکزی، این جشنواره ملی با موضوع «فرهنگ زندگی با کرونا» و با هدف فرهنگ سازی در جامعه برای چگونه زندگی کردن و بالا بردن اطلاعات عمومی از ویروس کرونا برگزار می شود.

این جشنواره در دو بخش حرفه ای و آماتور تدارک دیده شده و شرکت تمام عکاسان و تصویربردارن آماتور و حرفه ای در این جشنواره آزاد است و هر شرکت کننده می تواند حداکثر 7 اثر به صورت فایل دیجیتال با فرمت JPEG و حجم 3 مگابایت ارسال کند.

از موضوعات این جشنواره می توان به سلامت و پیشگیری، زندگی سالم با سواد سلامتی، خانواده سالم و جامعه سالم اشاره کرد.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشنواره از تاریخ 29 مرداد همزمان با روز عکاسی تا 29 شهریور، عکس و یا تصاویر خود را به آدرس @corona.life.photo، یا با شماره 09903786019 در واتساپ و یا به آدرس الکترونیکی corona.life.photo@gmail.com ارسال کنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *