پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /میزبانی حرم رضوی از مسابقه فرهنگی «خط حزب ‌الله»

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) /میزبانی حرم رضوی از مسابقه فرهنگی «خط حزب ‌الله»
دویست و چهل و هفتمین مسابقه فرهنگی «خط حزب ‌الله» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

به گزارش آستان نیوز، دویست ‌و‌‌ چهل‌ و‌ هفتمین هفته ‌نامه‌ خط حزب ‌الله با عنوان «اصول منطقی ضربه متقابل» با توجه به اهمیت و تکرار کلید واژه‌ ضربه‌ متقابل، اوج ‌گیری دشمنی ‌های آمریکا با ملت ایران و تشدید تحرکات آنان در منطقه، اصول حاکم بر چگونگی این راهبرد مهم جمهوری اسلامی را از منظر رهبر انقلاب مرور کرده است.
معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طبق روال هفته های گذشته در راستای آگاهی دهی و آشنایی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) از منویات مقام معظم رهبری میزبان برگزاری مسابقه فرهنگی خط حزب ‌الله بر اساس محتویات این نشریه است.
سؤالات مسابقه فرهنگی خط حزب الله از دویست و چهل و هفتمین شماره این نشریه طراحی ‌شده و آخرین مهلت شرکت در مسابقه فرهنگی 13 شهریور ماه 1399 می ‌باشد.
علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه فرهنگی به بخش مسابقات سایت حرم مطهر رضوی به آدرس:razavi.aqr.ir مراجعه کنند و پس از دانلود نشریه مذکور پاسخنامه را تکمیل کرده و به سامانه پیامکی 3000802222 ارسال کنند تا در صورت برنده شدن از جوایز متبرک آستان قدس رضوی بهره مند شوند.
شایان ذکر است؛ نشریه‌ «خط حزب‌ الله» به عنوان رسانه مکتوب پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌ های بسیج منتشر می‌ شود.

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *