جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ضبط ۱۲۰۰دقیقه برنامه در دهه اول محرم توسط خادمیاران رسانه کرمانی

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / ضبط ۱۲۰۰دقیقه برنامه در دهه اول محرم توسط خادمیاران رسانه کرمانی

 

 

مسئول کانون خادمان رسانه رضوی استان کرمان از ضبط حدود یک هزار و ۲۰۰ دقیقه برنامه مذهبی در ایام دهه اول ماه محرم توسط خادمیاران رسانه خبر داد.

حامد شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه محرم و محدودیت‌ برگزاری مراسم‌های عزاداری به دلیل شیوع ویروس کرونا، کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان به منظور استفاده حداکثری و بهره مندی بیشتر محبین اهل بیت(ع) از این فضای معنوی طرح منبر مجازی را با مشارکت کانون مداحان رضوی در بستر فضای مجازی برگزار کرد.

وی افزود: برنامه‌های ماه محرم در این استان با ویژه ‌برنامه «اذن عزا» با حضور مداحین و ذاکرین اهل بیت(ع) از جوار مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شب اول محرم آغاز شد.

شجاعی تصریح کرد: ویژه‌ برنامه «ضریح هشتم» نیز از جمله طرح های ابتکاری کانون رسانه استان در دهه اول محرم بود که به منظور تکریم کادر درمانی و مدافعین سلامت برگزارشد.

وی افزود: در قالب این طرح در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور خدام رضوی در بیمارستان های افضلی پور و پیامبر اعظم شهر کرمان مراسم عزاداری و سوگواری ویژه کادر درمان برگزار شد و بسته های متبرک رضوی به مدافعین سلامت اهدا شد.

وی همچنین تولید و پخش ۴۰ نماهنگ مذهبی مناسبتی به صورت روزانه را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه در ماه محرم برشمرد و گفت: ویژه ‌برنامه منبر مجازی ساعت ۸ شب با صلوات خاصه حضرت رضا(ع) در فضای مجازی، اینستاگرام آستان قدس رضوی و رادیو رضوی آغاز شده و در این مراسم دکتر محمدعلی رنجبر سخنرانی و مداح خادمیار عادل رضایی نیز روضه خوانی می کنند.

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) استان کرمان در ادامه به ضبط ویژه برنامه «علم برزمین نمی افتد» در جوار حرم مطهر امام زاده محمد کرمان در شب تاسوعا اشاره کرد و گفت: این برنامه به مناسبت پاسداشت مجاهدت های خالصانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت کانون مداحان رضوی اجرا و ضبط که در شب تاسوعا و از طریق بستر مجازی منتشر شد.

شجاعی با بیان اینکه طرح «وقت سلام» در بستر فضای مجازی به صورت روزانه در دو نوبت صبح و شب راس ساعت هشت توسط کانون رسانه انجام می شود ، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم چهارشنبه های رضوی در مساجد و تکایای استان کرمان این طرح نیز چهارشنبه شب های هر هفته راس ساعت هشت شب در بستر فضای مجازی از طریق پیج اینستاگرام امام رضایی های استان کرمان انجام می شود.

شجاعی در پایان ابراز امیدواری کرد تلاش خادمان رسانه‌ای حضرت رضا(ع) که در راستای بزرگداشت ماه محرم در ایام شیوع کرونا انجام می‌گیرد، مورد رضای اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و مردم دیار کریمان واقع شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *