شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

جزییات لغو بلیط قطار های مسافری اعلام شد

جزییات لغو بلیط قطار های مسافری اعلام شد
در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرها، شرکت حمل و نقل ریلی رجا طرح استرداد بلیت قطار های مسافری برای محدوده زمانی ۹۸/۱۲/۳ تا ۹۹/۱/۱۶ بدون کسر هزینه کنسلی را ابلاغ کرد.

 به گزارش مهر، در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرها، شرکت حمل و نقل ریلی رجا طرح استرداد بلیت قطارهای مسافری برای محدوده زمانی ۹۸/۱۲/۳ لغایت ۹۹/۱/۱۶ بدون کسر هزینه کنسلی را ابلاغ کرد. متن این ابلاغیه به شرح زیر است:

۱ مسافرانی که متقاضي تغییر تاریخ سفر خود هستند، می توانند دست کم ۷۲ ساعت پیش از تاریخ حرکت خود با سامانه« صدای مسافر راه آهن» به شماره ۵۱۴۹- ۰۲۱ تماس گرفته و نسبت به هماهنگی و تهیه بلیط جایگزین برای تاریخ موردنظر خود اقدام کنند.

۲ مسافرانی که پیش از تاریخ ۹۸/۱۲/۳ نسبت به خرید بلیط قطار اقدام کرده اند و متقاضی کنسلی آن هستند، میتوانند از تاریخ ۹۸/۱۲/۷ تا ۹۸/۱۲/۲۹ و حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از تاریخ حرکت قطار خود به مراکز مجاز فروش بلیت مراجعه و نسبت به استرداد بهای بلیت« بدون کسر هزینه کنسلی» اقدام نمایند.

۳ مسافرانی که قبل از تاریخ ۹۸/۱۲/۳ اقدام به خرید بلیت قطار نموده و در ۴ روز گذشته( ۹۸/۱۲/۳ لغایت ۹۸/۱۲/۶) نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کرده اند ، میتوانند از تاریخ ۹۹/۱/۱۶ به مدت یک ماه با مراجعه به مرکز استردادکننده بلیط خود« هزینه کنسلی کسر شده» را دریافت نمایند.

۴ ارائه اصل بلیط یا متن پیام کوتاه الکترونیک شده آن همراه با کارت ملی در حین استرداد الزامی است.

۵ بلیت قطارهای مسافری که از تاریخ ۹۸/۱۲/۳ به بعد خریداری شده است، مشمول این طرح نبوده و استرداد آن طبق قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *