شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

روحانی: ما چیزی به نام قرنطینه نداریم

روحانی: ما چیزی به نام قرنطینه نداریم

 

رئیس‌جمهور گفت: ما چیزی به نام قرنطینه نداریم و اینکه شایع شده برخی فروشگاه ها و مشاغل قرنطینه می شوند چنین چیزی نداریم.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه مشترک ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان فعالان اقتصادی گفت: تصمیم بر این بود و بر این تاکید کردیم که باید شرایط اقتصادی، روند اقتصادی، تعامل مردم و فعالیت اقتصادی علیرغم اینکه ما با کرونا مواجه هستیم و پروتکل‌هایی را از نظر بهداشتی باید مورد توجه قرار دهیم، اما باید فعالیت اقتصادی عادی باشد و نگذاریم در زمینه فعالیت اقتصادی مشکلی ایجاد شود.

روحانی بیان داشت: البته در بعضی کسب و کارها به طور طبیعی شرایط مشکلاتی برا ی آنها ایجاد کرده و ما در جلسه دنبال این بودیم بتوانیم به ‌آنهایی که در این شرایط دچار مشکل هستند، کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما چیزی به نام قرنطینه نداریم اصلا اینکه شایع شده در تهران یا بعضی شهرها برخی فروشگاه‌ها و برخی مشاغل قرنطینه هستند،‌اصلا چنین چیزی وجود ندارد. نه امروز قرنطینه است، نه ایام نوروز، نه بعد و قبلش و همه در کسب و کار و فعالیت خود آزادند.خدمات دولت هم به طور معمول به مردم خواهد رسید.

رئیس جمهور اضافه کرد: همه تلاش ما این است فعالیت اقتصادی وخدمات دولت به گونه ای باشد مردم بیشتر در خانه بمانند و یا اگر اقدامی انجام می شود در چهارچوب پروتکل بهداشتی باشد. نسبت به اینکه کاری تعطیل شود، روز و ساعتی تعطیل شود، کسب خاصی مورد محدودیت قرار بگیرد، مرجع آن فقظ ستاد ملی در تهران است.

وی در این باره تاکید کرد: استان ها به هیچ عنوان حق تصمیم گیری ندارند نه استانداران نه بخشهای بهداشتی. هرگونه محدودیت در ستاد ملی در تهران تصمیم گیری می شود بنابراین در استانها در این زمینه نباید اقدامی صورت بگیرد.
 

ادامه دارد …

منبع : فارس

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *