دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

فرماندار فیروزآباد تاکید کرد؛ حمایت از حضور سرمایه گذاران در فیروز آباد

فرماندار فیروزآباد تاکید کرد؛ حمایت از حضور سرمایه گذاران در فیروز آباد

 فرماندار فیروزآباد خواستار استقبال و حمایت دستگاه‌های متولی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شد.

به گزارش مهر، حسین آرگیو صبح شنبه در نشست جذب سرمایه گذار گردشگری در فیروزآباد گفت: باید بسترهای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم باشد تا سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: مبنا و محور توسعه فیروزآباد در حوزه گردشگری، طبیعت زیبا و مجموعه جهانی باستانی ساسانیان و صنایع دستی است و هرچند در این بخش‌ها گام‌هایی برداشته شده اما این اقدامات با توجه به ظرفیت بالا و بی نظیر، ناکافی است.

وی اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در هر سطح و حوزه موظف به همکاری و رفع موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران هستند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

آرگیو گفت: گردشگری از پررونق‌ترین صنایع جهان است و بسیاری از کشورها به تأثیر اساسی این صنعت در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی پی برده‌اند و در این راستا تلاش و فعالیت می‌کنند.

فرماندار فیروزآباد افزود: این شهرستان با جاذبه‌های گردشگری از جمله آتشکده، قلعه دختر، مجموعه شهر گور، دالان بهشت، چهل چشمه، تنگ هایقر، سد تنگاب، میمند شهر گل و گلاب و … از جمله شهرستان‌های گردشگر پذیر ایران است.

وی افزود: احیا و بهره وری فرصت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری باید در اولویت اداره میراث فرهنگی و گردشگری باشد و اجرای طرح‌های بوم گردی در بخش‌های مرکزی و میمند تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *