چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - Wednesday 15 May 2024

نوروزی: اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به نفع مردم است

نوروزی: اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به نفع مردم است

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در دراز مدت به نفع مردم است»، گفت: دولت باید در اجرای این برنامه اقتصادی خود تدبیر و به گونه‌ای عمل کند که فشار گرانی و تورم روی دوش آحاد مردم نباشد.

رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز اجرای طرح اصلام نظام پرداخت یارانه‌ها از سوی دولت تاکید کرد: اصل این اقدام مفید و مثبت است و ما اعتقاد داریم که باید با قوانین و مقررات رانت‌زا و فساد زا مقابله شود.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب بر معیشت مردم تاکید دارند، دولت باید در اجرای این برنامه اقتصادی خود تدبیر کند و به گونه‌ای عمل نماید که فشار گرانی و تورم روی دوش آحاد مردم نباشد و به اقشار آسیب‌پذیر نظیر کارگران، کارمندان، بازنشستگان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی آسیبی وارد نشود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در دراز مدت به نفع مردم است»، اظهار کرد: این انتظار وجود دارد که همانطور که رهبری فرمودند مردم با دولت همراهی کنند تا دولت در ‌اجرای این طرح موفق باشد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *