دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

چند توصیه کرونایی برای انجام امور بانکی

چند توصیه کرونایی برای انجام امور بانکی

 

*رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های خوزستان خاطرنشان کرد:به منظور جلوگیری از انتشار احتمالی ویروس کرونا (corona) مردم تا حد امکان کم تر به بانک ها و خودپردازها مراجعه کنند و به کمک نرم افزارها، عملیات بانکی مورد نظر خویش را انجام دهند.

 رضا طاهری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به انجام اقدامات مراقبتی در بانک های خوزستان جهت جلوگیری از انتشار احتمالی کروناویروس (Coronaviruses) ذکر کرد :حقیقت این است که بانک ها به علت شیوه کاری و ارتباطاتی که دارند چه بسا از مدارس و دانشگاه ها وضعیت خطرناکتری در بحث انتشار و شیوع بیماری کرونا دارند و از این جهت مردم باید در مراجعه به بانک ها تجدیدنظر کنند.

او گفت:بصورت متوسط روزانه در بعضی از بانک ها شاهد حضور حدود ۳۰۰ نفر هستیم و این مسئله خطر انتشار بیماری را دوبرابر می کند و باید مردم به این مسئله توجه جدی داشته باشند و تا حد ممکن به بانک ها مراجعه نکنند.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های خوزستان اعلام کرد :فعلا بیش از ۸۰ درصد از امورات بانکی بصورت خدمات الکترونیکی ارائه می شود و مردم میتوانند بدون حضور در بانک ها، کارهای بانکی خود را به کمک نرم افزارها انجام دهند.

طاهری با بیان این که در شرایط فعلی که بحث جلوگیری از انتقال بیماری کرونا مطرح است نیازی به حضور مردم در بانک ها نیست و آنها میتوانند از خانه اکثر کارها و امور بانکی خویش را انجام دهند، گفت:مردم با حضور در بانک ها صرفا زمان و هزینه خود را از دست میدهند و همینطور امکان دارد خود را با خطر ابتلا به کروناویروس روبرو کنند.

او ادامه داد :کارمندهای بانک ها نیز در معرض تهدید بیماری کرونا هستند اگرچه که اقدامات الزامی در زمینه ضدعفونی بانک ها در حال انجام است.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های خوزستان بیان کرد :در حد امکان مردم حتی به خودپردازها هم مراجعه نکنند یا کم تر مراجعه کنند و به کمک نرم افزارها و با انتقال پول، نسبت به خرید و پرداخت هزینه های خود مبادرت کنند.

به گزارش ایسنا، کارشناسان سفارش می کنند مشتریان در صورت لزوم مراجعه به بانک ها و خودپردازها، بعد از مراجعه نسبت به رعایت موارد بهداشتی به خصوص شستشوی کامل دست ها مبادرت کنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *