دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

اجرای طرح آموزش دانش‌آموزان ابتدایی با شماره تلفن ۲۰۲۵ در گیلان

اجرای طرح آموزش دانش‌آموزان ابتدایی با شماره تلفن ۲۰۲۵ در گیلان

گیلان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آموزش با صدای معلم از طریق تلفن ثابت ۲۰۲۵ با هدف آموزش محتوای آموزشی دروس قرآن، علوم تجربی، ریاضی و فارسی برای دانش‌آموزان ابتدایی استان گیلان راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا پریسا فاطمی در جمع خبرنگاران از آغاز آموزش با تلفن ثابت برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد و اظهار کرد: آموزش با صدای معلم از طریق سامانه تلفن ثابت ۲۰۲۵ با همکاری دو جانبه آموزش و پرورش و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان راه اندازی شده است.

وی افزود: این طرح با هدف «آموزش برای همه» اجرا می‌شود و محتواهای آموزشی چهار درس قرآن، فارسی، ریاضی و علوم تجربی همه پایه‌های مقطع ابتدایی در قالب فایل‌های شنیداری در این سامانه بارگذاری شده است.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه این طرح ابتکاری استان در راستای اجرای طرح مدرسه خوانا است، گفت: ارتقای مهارت‌های چهارگانه زبانی به ویژه تقویت مهارت‌های شنیداری یکی از اهداف آموزش با صدای معلم است.

فاطمی با بیان برخی مزایای آموزش از طریق ۲۰۲۵، خاطرنشان کرد: مطالعه فایل‌های آموزشی در هر ساعت از شبانه روز و هزینه بسیار مناسب هر دقیقه ۴۵ ریال از جمله مزایا این طرح است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *