جمعه 07 اردیبهشت 1403 - Friday 26 April 2024

احتمال تعویق پنجاه‌وپنجمین کنفرانس ریاضی/ لغو برخی سمینارهای ریاضیات

احتمال تعویق پنجاه‌وپنجمین کنفرانس ریاضی/ لغو برخی سمینارهای ریاضیات

رئیس انجمن ریاضی از لغو سه سمینار ریاضی به دلیل شیوع کرونا خبر داد و گفت: تعویق پنجاه‌ویکمین کنفرانس ریاضی که قرار بود در شهریور ماه برگزار شود هنوز مشخص نیست اما احتمال کمی وجود دارد که این کنفرانس در شهریور ماه سال ۹۹ برگزار شود.

دکتر منصور واعظ‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره لغو و به تعویق افتادن کنفرانس‌ها و سمینارهای ریاضی به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: در اسفند ماه قرار بود سمینار جبر خطی و کاربردها در دانشگاه شهید باهنر کرمان و همچنین سمینار آنالیز تابعی در دانشگاه اصفهان برگزار شود که به دلیل شیوع کووید-۱۹ این دو سمینار، لغو و برگزاری آن‌ها به سال بعد موکول شد.

وی افزود: علاوه بر آن، پنجمین سمینار آنالیز غیرخطی و بهینه‌سازی که قرار بود در تیر ماه سال جاری و در دانشگاه تبریز برگزار شود، هم به دلیل کرونا لغو شد و احتمالا در سال آینده برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن ریاضی درباره احتمال لغو برگزاری پنجاه‌ویکمین کنفرانس ریاضی گفت: پیشتر قرار بود پنجاه‌ویکمین کنفرانس ریاضی ایران در تاریخ ۱۷ تا ۲۰ شهریور در  دانشگاه کاشان برگزار شود،اما همچنان مشخص نیست که این کنفرانس با تاخیر و در بهمن ۹۹ برگزار می‌شود و یا قرار است به سال آینده موکول شود. در حال حاضر مشغول بحث در این خصوص هستیم و تصمیم قطعی مشخص نیست.  احتمال کمی دارد که این کنفرانس در شهریور ماه برگزار شود.

واعظ‌پور درباره چهل‌وچهارمین مسابقات ریاضی دانشجویی گفت: لغو چهل‌وچهارمین مسابقات ریاضی دانشجویی که قرار است در شهریور ماه در دانشگاه الزهرا برگزار شود هنوز مشخص نیست. برخی دوستان پیشنهاد لغو آن را داده‌اند، اما تا آخر فروردین باید صبر کنیم تا ببینیم شرایط چه می‌شود.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *