دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

اطلاعاتی که کنکوری های ۹۹ باید بدانند

اطلاعاتی که کنکوری های ۹۹ باید بدانند
داوطلبان کنکور سال ۹۹ از ۱۶ ماه بهمن باید برای ثبت نام اقدام کنند، همچنين ثبت نام برای داوطلبان رشته های پذیرش بدون ازمون از ۲۰ اسفند شروع می شود.

 داوطلبان ازمون سراسری سال ۱۳۹۹ از روز چهارشنبه ۱۶ ماه بهمن ۹۸ میتوانند برای ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام برای شرکت در ازمون سراسری سال ۱۳۹۹ به خاطر پذیرش دانشجو در رشته های با ازمون در دوره های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه های پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنين رشته های تحصیلی با ازمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می پذیرد.

داوطلبان باید برای ثبت نام در تاریخ مقرر یعنی از ۱۶ بهمن ماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کرده و بعد از مطالعه کامل دفترچه رهنما برای تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

زمان ثبت نام در این دوره در روز پنجشنبه ۲۴ ماه بهمن سال ۹۸ پایان می یابد.

ازمون سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیر ماه ۹۹ برگزار می شود.

 روش پذیرش داوطلبان در رشته های تحصیلی بدون ازمون

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد رشته هایی که در سال ۱۳۹۹ پذیرش آن ها صرفاً طبق سوابق تحصیلی و بدون ازمون در کنکور سراسری سال ۹۹ انجام می شود در روز سه شنبه هشتم ماه بهمن ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش اموزش کشور قرار می گیرد.

ثبت نام برای شرکت در این رشته ها از طريق سایت سازمان سنجش اموزش کشور از روز بیستم اسفند سال ۹۸ آغاز می شود و در روز ۳۱ شهریور ماه ۹۹ پایان می یابد.

منبع : فارس

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *