شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

انتشار کتابی با موضوع مفاهیم کاربردی مهندسی زلزله

انتشار کتابی با موضوع مفاهیم کاربردی مهندسی زلزله

کتاب «مفاهیم کاربردی مهندسی زلزله با رویکرد دینامیک سازه و ژئوتکنیک لرزه‌ای» به همت انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری وارد بازار نشر شد.

به گزارش ایسنا، کتاب «مفاهیم کاربردی مهندسی زلزله با رویکرد دینامیک سازه و ژئوتکنیک لرزه‌ای» به قلم دکتر رضا کامگار، دکتر هیثم حیدرزاده و دکتر رسول عالی پور، از اعضاء هیئت علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه شهرکرد تالیف شده است.

این اثر در۹ فصل تحت عناوین مروری بر مفاهیم پایه مهندسی زلزله، مروری بر مفاهیم پایه دینامیک سازه، معرفی کلی و نحوه ورودی دادن به نرم‌افزار SeismoSignal، تجزیه و تحلیل شتاب نگاشت وارده، مدیریت برنامه، مدیریت شتاب نگاشت، سیستم غیر الاستیک، تحلیل لرزه‌ای به روش تاریخچه زمانی، تحلیل استاتیکی، طیفی و تاریخچه زمانی خطی و غیرخطی، آموزش نرم‌افزار DeepSoil، در ۴۳۷ صفحه و در قطع وزیری، تالیف و به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت دارد و تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف، ترجمه و پایان نامه‌های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *