شنبه 30 تیر 1403 - Saturday 20 July 2024

اهدای «جایزه کتاب سال» به استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر

اهدای «جایزه کتاب سال» به استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر

کتاب «رزین های صنعتی (مقدماتی)»، تألیف منوچهر خراسانی استاد دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان کتاب «شایسته تقدیر» معرفی شد.

به گزارش ایسنا، آیین اهدای جوایز آثار «شایسته تقدیر» چهل و یکمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی برگزار شد. در آیین اختتامیه از دکتر ایمان شعبانی، رئیس مرکز اطلاع رسانی، کتابخانه و نشر دانشگاه نیز، بابت انتشار کتاب “رزین های صنعتی: (مقدماتی)” با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد. کتاب در ۶۸۰ صفحه و چهارده فصل در سال ۱۴۰۱ منتشر و در حال حاضر به چاپ سوم رسیده است.

کتاب “رزین های صنعتی: (مقدماتی)”، یکی از معدود کتاب های تخصصی و جامع در حوزه رنگ، رزین و پوشش ها است، که جنبه های گوناگون انواع رزین های مهم و متداول در صنعت رنگ را از جنبه های تاریخی، ساختاری، تولیدی و ویژگی های کاربردی آن را به طور کامل در فصول مختلف، به بحث کشیده است. مواد اولیه، خواص، روش تهیه و کاربرد رزین ها در این کتاب، به شکلی شیوا و دلپذیر توضیح داده شده است. مخاطبان این کتاب دانشجویان و صنعتگرهای فعال در رشته های مرتبط با رنگ، رزین و پوشش ها هستند.

در چهل و یکمین دوره جایزه کتاب سال، بیش از ۲۶۰۰ عنوان کتاب در یک فرایند داوری بسیار دقیق و موشکافانه، با همکاری بیش از پانصد داور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است؛ که از این میان، ۵۳ کتاب در موضوعات گوناگون انتخاب و “شایسته تقدیر” شناخته شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *