پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - Thursday 16 May 2024

برنامه های آموزشی سازمان امور دانشجویان تا زمان مهار کامل کرونا غیر حضوری است

برنامه های آموزشی سازمان امور دانشجویان تا زمان مهار کامل کرونا غیر حضوری است

 

مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان گفت: تا زمان مهار کامل ویروس کرونا برنامه آموزشی کارکنان به صورت مجازی و غیر حضوری ادامه خواهد یافت.

 

فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، فدا حسین محمدی مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان در تشریح عملکرد دفتر طرح و برنامه در سال ۹۸ گفت: این دفتر علاوه بر پیگری امور بودجه ای و اعتبارات سازمان که در همکاری و ارتباط گسترده با بخش های داخل سازمان و نهادهای زیربط مانند سازمان برنامه و بودجه صورت می گیرد، به شکل ویژه به آموزش همکاران در سال ۹۸ همت گمارد.

وی اظهار داشت: این دفتر در سال گذشته، کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی- تفسیر قرآن کریم و اخلاق اسلامی- روانشناسی خانواده- تخلیه تلفنی- کارتیمی، حل مسئله و مهارت تیم سازی – مدیریت تعالی منابع انسانی- آشنایی و کار با سامانه های ایران داک – مدیریت پسماند-مدیریت فرایند کسب و کار – بهبود سبک زندگی-ارگونومی اداری و حرکات اصلاحی را برگزار کرد که با استقبال گسترده همکاران مواجه شد.
محمدی افزود: همچنین این دفتر در سال گذشته تعدادی از همکاران را برای شرکت در کارگاه های تخصصی در بیرون سازمان و در راستای ماموریت های محوله سازمان معرفی کرد .
مدیرکل دفتر طرح و برنامه تاکید کرد: دفتر طرح و برنامه چندین برنامه مهم و راهبردی را در سال ۱۳۹۸ تدوین کرد که در این خصوص می توان به تهیه و تدوین برنامه راهبردی معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع تا سال ۱۴۰۰،تهیه و تدوین برنامه نظام انگیزش کارکنان، تدوین برنامه جامع نیروی انسانی سازمان تا سال ۱۴۰۰ وتهیه و تنظیم چشم انداز، ماموریت و اهداف راهبردی،کلان، سازمان اشاره کرد.
مهندس محمدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: تا زمان مهار کامل این ویروس سازمان امور دانشجویان برنامه آموزشی کارکنان را به صورت مجازی و غیر حضوری ادامه خواهد داد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *