دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

تاریخ برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی‌ارشد وزارت علوم اعلام شد

تاریخ برگزاری آزمون دکتری و کارشناسی‌ارشد وزارت علوم اعلام شد
رییس سازمان سنجش اظهار‌کرد: کنکور دکتری و کارشناسی ارشد طبق برنامه زمان بندی شده، برگزار می شوند.

 ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در مورد آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و همینطور کنکور دکتری ۹۹ گفت: دو کنکور دکتری در تاریخ ۹ خردادماه و کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در تاریخ ۲۲ و ۲۳ خردادماه برگزار می شود.

رییس سازمان سنجش در مورد تعویق آزمون کارشناسان رسمی دادگستری گفت: دلیل این تعویق تقاضای خود قوه قضائیه بود ولی سازمان سنجش با برگزاری آن مشکلی نداشت. زمان برگزاری این آزمون هم پس از هماهنگی با قوه قضائیه متعاقبا اعلام می شود.

خدایی اظهار کرد: با توجه به عادی شدن شرایط کشور به چه دلیل باید دو کنکور کارشناسی ارشد و دکتری به تعویق بیفتد!

رییس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تمهیدات بهداشتی که در این کنکورها رعایت خواهد شد، گفت: ما پروتکل های بهداشتی و حفاظتی که موردنیاز است را اجرایی می کنیم و در این راه درصورتی که نیاز باشد که بازنگری در پروتکل ها صورت گیرد، انجام می شود.

وی یاد آوری کرد: اجرای پروتکل های بهداشتی، اجرای فاصله گذاری فیزیکی ایمن، اجرای فرآیند در یک زمان بیشتر که به کنترل ازدحام کمک کند، همه مواردی هستند که در زمان اجرا و برگزاری کنکور سراسری رعایت می شود.

لازم به ذکر است، سازمان سنجش مهلت دوباره برای ثبت نام در کنکور دکتری را از روز اول اردیبهشت ماه فراهم کرده و این مهلت امروز پایان می یابد.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز های پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار می شود.

کنکور دکتری ۹۹ نیز در تاریخ جمعه ۹ خرداد برگزار می شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *