جمعه 26 مرداد 1403 - Friday 16 August 2024

تعامل موثر بهزیستی و جهاددانشگاهی ارزشمند است

تعامل موثر بهزیستی و جهاددانشگاهی ارزشمند است

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: تعامل و ارتباط موثر بهزیستی و جهاددانشگاهی استان اردبیل ارزشمند است و نیازمند تداوم بیش از پیش در زمینه‌های مختلف جامعه هدف است.

حامد رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی ضمن تبریک این رویداد، گفت: جهاددانشگاهی نهاد مقدسی است که در جای جای انقلاب در هر جایی که کمبودی احساس شد، با ورود به آن عرصه برای حل و فصل مسائل بخصوص مسائل علمی کمک و چاره اندیشی کرده است.

وی تصریح کرد: این نهاد از تنوع فعالیت و گستردگی خدمات فراوانی برخوردار است و بهزیستی استان با توجه به فعالیت های مختلفی که دارد با جهاد دانشگاهی در تعامل و ارتباط است که می توان به عنوان مثال در حوزه علمی و بالاخص استفاده از خدمات مرکز درمان ناباروری قفقاز این نهاد در کمک به جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد.

رضایی افزود: همچنین تمامی دوره های آموزشی پرسنل در بخش‌های مختلف بهزیستی استان توسط جهاد دانشگاهی زیر نظر اساتید برجسته و مطرح با متدهای روز برگزار شده است که قدردان این زحمات هستیم.

به گزارش ایسنا مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: یکی دیگر از ارتباطات و تعاملات جدید ما با جهاددانشگاهی آموزش و توانمندسازی جامعه هدف در بخش اقتصادی و زمینه های مختلف اشتغال است که هدف ما شناسایی و استفاده از این ظرفیت‌ها در سطح استان است.

وی گفت: در کنار این فعالیت ها ارائه مشاوره‌ها و آزمایش های ژنتیکی به خانواده ها بخصوص خانواده های دارای معلول جامعه هدف، انتظار می رود از ظرفیت های علمی جهاددانشگاهی به نحو احسن نتایج مطلوبی بدست بیاوریم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: تعامل و ارتباط موثر بهزیستی و جهاددانشگاهی استان اردبیل ارزشمند بوده و نیازمند تداوم بیش از پیش در زمینه‌های مختلف جامعه هدف است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *