دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

حمایت بیش از 6 هزار استاد دانشگاه از عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح

حمایت بیش از 6 هزار استاد دانشگاه از عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح

6 هزارو 400 نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور با صدور بیانیه ای از اقدام قانونی و مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.
به گزارش فارس، 6 هزارو 400 تن از اساتید دانشگاه‌های کشور با صدور بیانیه ای از اقدام قانونی و مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.
متن کامل بیانیه به شرح زیر است: «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ» سپاس خدای عز و جل که نعمت زیستن در عصری و در سرزمینی را نصیبمان ساخت که در سایه ولی فقیه حکیم و فرزانه امام خامنه ای (مدظله العالی) و ایمان و اقتدار سربازان و یاران جان بر کف، مصداق روشن «اشداءُ علی الکفّارِ رحماءُ بینَهم» می باشد. به شکرانه زیستن در کشوری مستقل، توانمند، قدرتمند، مقتدر و عزتمند با محوریت اسلامیت و جمهوریت، سر بر سجده شکر می نهیم و از خداوند منان خواستاریم درک عصر ظهور و تجلی تمدن نوین اسلامی را نیز شامل حالمان گرداند.با افتخار و سربلندی و با صدایی رسا و از اعماق جان از اقدام ارزشمند و پیروزمند و غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وعده صادق را محقق نمود و آزادگان و آزادیخواهان جهان را دلشاد نمود سپاسگزاریم.
این اقدام ارزشمند که البته نمایش تنها بخش کوچکی از توان نظامی غیورمردان این سرزمین بود و بر اساس منشور سازمان ملل حق مسلم و قانونی ایران در دفاع از کشور محسوب می شد، بر جهانیان ثابت کرد مردان این سرزمین در هر کجا لازم باشد شعار را با بهترین مراتب، جامه عمل می پوشانند و حفظ حریم کشور خط قرمزی است که از عالیترین مقام کشور تا تک تک آحاد این ملت بر آن پایبندند. خوشحالی و سروری که از بامداد ۲۶ فروردین در دل و جان مردم نشسته مرهون رشادت ها و دلاوری هایی است که در سخت ترین شرایط تحریمی کشور در طی سالیان سال با ایمان و تقوا و تلاش مضاعف به تخصص رسیدند و امروز ایران را در جایگاهی به جهان معرفی می کنند که در عرصه دفاع از کشور بی هیچ وابستگی، بر پای خود مقتدرانه ایستاده و قدرت پوشالی و غیر مشروع صهیونیستی را ساعتها متحیر از توان خود ساخته است. به اعتراف جمع کثیری از کارشناسان مختلف در سراسر جهان ساعاتی جهان شاهد و ناظر پیچیده ترین عملیات پهپادی و موشکی تاریخ بود و این باعث افتخار و سرافرازی هر ایرانی است.
یاد و خاطره تمام شهیدانی که برای اقتدار امروز این سرزمین خون دادند و آرمانشان عزت اسلام و نابودی کفر بوده است را گرامی می داریم و برای سبزپوشان سپاه پاسدران توفیق روز افزون مسئلت می نماییم و همواره حامی اندیشه و عمل مقتدرانه حافظان این سرزمین هستیم.ٱلسَّلَامُ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَةُٱللَّهِ وَبَرَکَاتُهُ

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *