جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

دانشگاه های علوم پزشکی برتر در عملکرد شوراهای انضباطی معرفی شدند

دانشگاه های علوم پزشکی برتر در عملکرد شوراهای انضباطی معرفی شدند

دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت رتبه‌های برتر ارزیابی عملکرد شوراهای انضباطی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، حسین همتی با اعلام این خبر افزود: شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با کسب ۱۰۰۰ امتیاز حائز رتبه اول، دانشگاه علوم پزشکی قم با کسب ۹۹۳ امتیاز حائز رتبه دوم و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و سبزوار با کسب ۹۶۴ امتیاز حائز رتبه سوم مشترک در ارزیابی سال ۱۴۰۰ شدند.

وی افزود: در ارزیابی صورت گرفته شوراهای انضباطی دانشکده علوم پزشکی گراش با کسب ۹۴۲ امتیاز و ارتقا از مرتبه متوسط به مرتبه عالی و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با کسب ۹۲۹ امتیاز و ارتقا از مرتبه خوب به مرتبه عالی که رشد چشمگیری در عملکرد سال گذشته خود داشته‌اند، شایسته تقدیر در ارزیابی سال ۱۴۰۰ شناخته شدند.

دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان علوم پزشکی اظهار داشت: با استعانت از خداوند متعال، مساعدت و همراهی ارزیابان منتخب، دبیران شورای انضباطی دانشجویان مناطق ده‌گانه آمایش کشوری و کارشناسان شورای مرکزی، برای دهمین سال متوالی ارزیابی و رتبه‌بندی عملکرد شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه‌ها، انجام شد.

همتی در خصوص ارزیابی انجام شده گفت: ارزیابی عملکرد شوراهای انضباطی در سال ۱۴۰۰ بر اساس شاخص‌های تشکیلات، امکانات، آموزش و پژوهش، تلاش و تعامل در فضای حقیقی و مجازی و دادرسی عالمانه و عادلانه صورت گرفته است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *