پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - Thursday 02 May 2024

رئیس جمهور: هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری برای ارتقای یک نسل است

رئیس جمهور: هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری برای ارتقای یک نسل است

 رئیس جمهور گفت: جایگاه تزکیه، تعلیم و تربیت در کشور به عنوان جایگاه ممتاز شناخته می شود و هر گونه هزینه کردن در آموزش و تعلیم و تربیت، سرمایه‌گذاری برای ارتقای یک نسل است ، آموزش و پرورش سازوکاری در دولت است که امر تعلیم و تربیت را هدایت، نظارت و حمایت می‌کند و اصل مسئولیت خطیر تعلیم و تربیت، بر عهده معلمان است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز شنبه در آئین افتتاحیه سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور گفت: آموزش و پرورش مهمترین نهاد فرهنگی کشور است. آینده و سیاست، اقتصاد و آینده جامعه به دست آموزش پرورش رقم می‌خورد.

وی افزود: تعلیم و تربیت، یاد دادن، یاد گرفتن، آموختن و دانش افزایی امر بسیار مبارکی است و امروز معلمان در جایگاه رفیع آموزش و تعلیم و تربیت جامعه قرار دارند.

رئیس جمهور اظهار داشت: آموزش و پرورش سازوکاری در دولت است که امر تعلیم و تربیت را هدایت، نظارت و حمایت می‌کند و اصل مسئولیت خطیر تعلیم و تربیت، بر عهده معلمان است.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: جایگاه تزکیه، تعلیم و تربیت در کشور باید به عنوان جایگاه ممتازی شناخته شود و هر گونه هزینه برای آموزش و تعلیم و تربیت، سرمایه‌گذاری برای ارتقای یک نسل است.

ادامه دارد…

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *