جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

مرحله دوم پویش آف کرونا آغاز شد

مرحله دوم پویش آف کرونا آغاز شد

تهران- ایرنا- مرحله دوم رقابت سراسری ویژه دانشجویان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در پویش آف کرونا با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش و مجموعه‌های فرهنگی و مردمی آغاز شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از گزارش روز چهارشنبه جهاددانشگاهی صنعتی شریف، از محورهای این پوییش طراحی اپلیکیشن بازی های رایانه ای، طراحی و ساخت اسباب بازی های دست ساز با استفاده از ابزار و لوازم موجود و دور ریز و قابل بازیافت و طراحی و اجرای بازی های جمعی و خانوادگی اشاره کرد.

هدف این پویش فعلیت بخشیدن به استعدادهای بالقوه دانشجویان و دانش آموزان، تقویت و توسعه مهارت های زندگی و اجتماعی از طریق بازی های مختلف، توسعه و پرورش ذهنی افراد در ایجاد بازی های خلاقانه، آموزنده و هدفمند و  ایجاد نشاط و شادابی در خانواده ها است.

علاقه مندان برای شرکت در این رقابت سراسری، می توانند صفحه پویش را در اینستاگرام فالو و سپس یک فیلم یک دقیقه ای از آثار خود را از طریق تلگرام یا واتس آپ به شماره ۰۹۲۲۹۳۸۵۵۸۷ ارسال و همچنین، برای ​دریافت اطلاعات بیشتر، به صفحه های مجازی off_corona@ و instagram.com/off.corona@ این پویش مراجعه کنند.

پویش آف کرونا در اسفند ماه سال ۹۸ آغاز و سپس مرحله نخست آن برگزار شد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *