سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

وزیر ارشاد: حمایت از آثار نمایشی دفاع‌مقدس با جدیت دنبال می‌شود/ با پشتیبانی رئیس‌جمهور خبر‌های خوبی در زمینه کاغذ داریم

وزیر ارشاد: حمایت از آثار نمایشی دفاع‌مقدس با جدیت دنبال می‌شود/ با پشتیبانی رئیس‌جمهور خبر‌های خوبی در زمینه کاغذ داریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حمایت از آثار نمایشی در دستور کار دولت انقلابی قرار گرفته و فیلم‌های خوبی با موضوع دفاع مقدس را در جشنواره فیلم فجر خواهیم داشت.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سفر یک روز‌ه به قم در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در سال‌های اخیر از آثار مرتبط با حوزه دفاع مقدس حمایت‌های خوبی انجام شده است و در دولت انقلابی نیز این حمایت‌ها افزایش پیدا کرده و یکی از ماموریت‌های ما در وزارتخانه تولید ادبیات با موضوع دفاع مقدس است و این اقدام مورد تاکید دولت قرار گرفته است.

وی افزود: در حوزه برنامه‌های نمایشی نیز سال گذشته که مدت کمی از روی کار آمدن دولت مردمی نگذشته بود با این حال توانستیم چند فیلم خوب راهی جشنواره فیلم‌ فجر کنیم. به امید خدا امسال هم با جدیت بسیار زیاد تولید آثار نمایشی مرتبط با دفاع مقدس در دستور کار است و با جدیت دنبال می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: فضای همکاری‌های مشترک بین بنیاد شهید و مجموعه‌های مختلف را در وزارت فرهنگ و ارشاد پیش بینی کرده‌ایم، هرچه خروجی‌های بیشتری با موضوع دفاع مقدس داشته باشیم قطعا به کیفیت و کمیت آثار جنگ و دفاع مقدس کمک می‌کند.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که در حوزه نشریات چه اقداماتی انجام شده، پاسخ داد: مهم‌ترین دغدغه نشریات مکتوب در این چند سال اخیر بحث تامین کاغذ است که بنده در اینجا اعلام می‌کنم با حمایت‌های شخص رئیس جمهور خبر‌های خوبی در این زمینه داریم که به زودی اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی افزود: البته کار اصلی ما به حداکثر رساندن ظرفیت‌های موجود است و تلاش می‌کنیم که در تولید کاغذ به خودکفایی برسیم، اگر این اتفاق هرچه زودتر انجام شود قطعا به صنعت نشریات کمک شایانی خواهد کرد.

گفت‌وگو: مهدی حاجیلو

انتهای پیام/۷۸۰۳۰/ی

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *