شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان

۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان

رییس سازمان امور دانشجویان با صدور احکامی جداگانه سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع،سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل و سرپرست اداره کل امور دانشجویان بین‌المللی این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ دکتر هاشم‌داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان با صدور احکامی جداگانه، دکتر اردوان ارژنگ را به سمت سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل این سازمان و دکتر کیانوش سوزنچی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس را به سمت سرپرست اداره کل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

در متن حکم دکتر ارژنگ آمده است:

با اهدای سلام

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم که در راستای تحقق اهداف و راهبردهای دولت سیزدهم و اهداف، خط‌مشی‌های سازمان، برنامه‌های عملیاتی آن معاونت و با به کارگیری همه ظرفیت‌ها و همکاری کلیه همکاران در جهت ایجاد وحدت رویه و ارتقاء و تعالی هر چه بیشتر امور پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان با رعایت مقررات و ضوابط، گام‌های مؤثر و مفیدی برخواهید داشت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *