شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

اخبار داغ

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری مراسم تشییع شهدای مدافع حرم

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / برگزاری مراسم تشییع شهدای مدافع حرم

خادمیاران منطقه ۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی با برپایی ۲ چایخانه حضرت رضا علیه‌السلام در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم حضوری پرشور داشتند.شهیدان مدافع حرم بعد از چندین سال دوری از وطن به محض ورود به کشور به زیارت امام رئوف رفتند و با بدرقه دوست‌داران زیر سایه شمس‌الشموس و حضور خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی در سرای ابدی خود آرام گرفتند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده در شهرک اکباتان از مسجد امام خمینی(ره) با قرائت زیارت عاشورا آغاز شد و به سمت دارالقرآن عشاق‌المهدی(عج) با مداحی ذاکران اهل بیت(ع) سعید حدادیان، سید امیر حسینی و سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) حجت‌الاسلام ابولقاسم علیزاده و سردار حسن حسن‌زاده ادامه داشت.

خادمیاران منطقه ۵ تهران با برپایی ۲ چای‌خانه حضرت رضا علیه‌السلام در شهرک اکباتان میزبان بدرقه‌کنندگان شهیدان مهدی ذاکر حسینی و سید مصطفی صادقی و در محله باغ فیض آستان مقدس امامزادگان سید جعفر و سیده حمیده خاتون(س) میزبان شهید سردار حسن اکبری بودند.

شهیدان مدافع حرم بعد از چندین سال دوری از وطن به محض ورود به کشور به زیارت امام رئوف رفتند و با بدرقه دوست‌داران زیر سایه شمس‌الشموس و حضور خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی در سرای ابدی خود آرام گرفتند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *