شنبه 15 اردیبهشت 1403 - Saturday 04 May 2024

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمیاران کانون ایثار و شهادت رضوی قم با خانواده شهید صداقت

” وقف – نذر ” رسانه رضوی علیه آلاف التحیه و الثناء ( رواپرس ) / دیدار خادمیاران کانون ایثار و شهادت رضوی قم با خانواده شهید صداقت

خادمیاران کانون ایثار و شهادت رضوی قم به همراه جمعی از بانوان سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و اساتید جامعه الزهرای قم برای عرض تبریک و تسلیت با خانواده شهید محسن صداقت دیدار کردند.مادر شهید صداقت نیز در این دیدار به بیان سیره زندگی این شهید والا مقام پرداخت و گفت: محسن از پسرهای نمونه من بود که برای پدر و مادر احترام زیادی قائل بود. بسیار مسئولیت‌پذیر بود به طوری که دو سالی که در چابهار خدمت می‌کرد همه وقتش را صرف کارش می‌کرد تا کاری زمین نماند.

به گزارش آستان نیوز از قم، در این دیدار رستمی مسئول بانوان کانون ایثار و شهادت در دیدار با مادر و همسر شهید گفت: خانواده شهدا در بین ما بسیار با عزت و کرامت هستند و امیدواریم شهدا در روز قیامت ما را هم شفاعت کنند.
وی افزود: تاریخ اسلام روزهایی را به خاطر دارد که عزیزترین بندگان خدا را در اوج شقاوت به شهادت رساندند و خانواده‌اش را به اسارت بردند اما به برکت جمهوری اسلامی تشییع شهید صداقت یکی از باشکوهترین تشییع‌های بیاد ماندنی قم بود که در روز قدس در بین هزاران شرکت کننده در نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس پیکر پاکش به خاک سپرده شد.
مادر شهید صداقت نیز در این دیدار به بیان سیره زندگی این شهید والا مقام پرداخت و گفت: محسن از پسرهای نمونه من بود که برای پدر و مادر احترام زیادی قائل بود. بسیار مسئولیت‌پذیر بود به طوری که دو سالی که در چابهار خدمت می‌کرد همه وقتش را صرف کارش می‌کرد تا کاری زمین نماند.
وی افزود: محسن در راه خوبی شهید شد چرا که شهادت در راه خدا بهترین نوع رفتن از این دنیا است.
همسر شهید صداقت نیز در این دیدار گفت: همسرم شهادت را دوست داشت و عاشق شهادت بود و همیشه می‌گفت دعا کن شهید شوم. با این همه خوشحالم که به آرزویش رسید و در راه اعتلای اسلام شهید شد.
گفتنی است در این دیدار برای تسلی خانواده شهید روضه حضرت زهرا(س) خوانده شد و لوح تقدیری از سوی سپاه استان تقدیم مادر شهید شد و همچنین مجلس به پرچم گنبد امام رضا  علیه السلام متبرک شد .
گفتنی است، شهید سرهنگ دوم پاسدار محسن صداقت یکی از شهدای حمله تروریستی چابهار ساکن قم بود. وی متولد 1365 بود که در خانواده‎ای روحانی و مذهبی در شهر قم رشد یافت و از بسیجیان فعال و مخلص پایگاه شهید اخلاقی حوزه مقاومت شهید حصیری بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *