سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - Tuesday 30 April 2024

آقای عزیزی خادم، مردم می‌بینند و می‌فهمند!

آقای عزیزی خادم، مردم می‌بینند و می‌فهمند!

شهاب‌الدین عزیزی خادم ۱۲ روز بعد از فرار از پاسخگویی به خبرنگاران، اظهارات خود در مورد ادامه همکاری با اسکوچیچ را فراموش کرد و بدون برگزاری جلسه، تصمیم به انتصاب مجدد سرمربی کروات گرفت.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال امروز از ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی ایران تا پایان مرحله سوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا خبر داد. این توافق در حال صورت گرفت که شهاب‌الدین‌عزیزی خادم در هنگام بازگشت با تیم ملی از بحرین به ایران، تصمیم‌گیری درباره سرمربی آینده ایران را منوط به آرای اعضای هیات رییسه دانسته بود: «فکر می‌کنم زمان کافی برای تصمیم‌گیری وجود دارد. قرارداد اسکوچیچ تمام شده است. هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بالاترین مرجع تصمیم گیری است و باید این موضوع بررسی شود.»

با گذشت حدود ۱۲ روز از این اظهارات، بدون اینکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه‌ای داشته باشد و درباره سرنوشت سرمربی تیم ملی اظهارنظری کند، عزیزی خادم از ادامه همکاری سخن گفته است.

با این حال در این مدت زمان هیچ جلسه‌ای برای تعیین سرمربی و تصمیم‌گیری در این باره برگزار نشده است. خداداد افشاریان، چندین روز قبل در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سرنوشت سرمربی تیم ملی گفته بود: هنوز چیزی برای برگزاری جلسه به ما ابلاغ نشده و کارشناسی هم صورت نگرفته است.

در روزهای گذشته هم هیچ گونه ابلاغیه‌ای برای برگزاری جلسه به دست اعضای هیات رئیسه نرسیده و تصمیم فعلی، حاصل خرد انفرادی رئیس فدراسیون فوتبال بوده است؛ اتفاقی که کاملا در تناقض با اظهارات او است که دائما از واژه “خرد جمعی” برای پیشبرد امور این فدراسیون استفاده می‌کند.

عزیزی خادم پیش از تصمیم برای ادامه همکاری، با برخی گزینه‌ها برای هدایت تیم ملی رایزنی کرده بود و برای توجیه این موضوع، سعی داشت تصمیمات خود را به هیات رئیسه فدراسیون گره بزند و توجیه قانونی بیاورد اما برای انتصاب اسکوچیچ به هیچ وجه جلسه‌ای برگزار نکرد و نظر اعضای هیات رئیسه را هم نفهمید.

رئیس فدراسیون که در مدت زمان اخیر مصاحبه‌ای مخاطب پسندی را انجام داده، در هنگام اجرا چندان دقت به خرج نمی‌دهد و تناقض در عملکردش وجود دارد. ظاهرا عزیزی خادم فراموش کرده که “مردم می‌بینند و بهتر از هر کسی می‌فهمند” که چه کسی بر مدار قانونی حرکت می‌کند و چه کسی فقط شعار می‌دهد!

انتهای پیام

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *