دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - Monday 06 May 2024

اسامی بازیکنان مد نظرم را به باشگاه داده‌ام/نیم فصل عذاب‌آوری بود

اسامی بازیکنان مد نظرم را به باشگاه داده‌ام/نیم فصل عذاب‌آوری بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر پیکان در آخرین دیدار نیم فصل بیست و سومین دوره لیگ برتر گفت: سه امتیازی را کسب کردیم که برایمان بسیار مهم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر بیست‌وسوم امروز شنبه ۹ دی ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان نکونام به پایان رسید. آرمین سهرابیان (۶۱) و پیمان بابایی (۷۲) برای استقلال و امیر شهین(۴+۹۰) برای پیکان در این بازی گلزنی کردند.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: به هواداران و تیمم تبریک می گویم. تشکر ویژه دارم از هواداران که از روز اول ما و تیم را شرمنده کردند. تلاش کردیم بازی روز جمعه باشد اما نشد و تماشاگران روز شنبه آمدند و حمایت کردند. خدا را شکر که شرمنده آنها نشدیم. از هواداران خانم هم تشکر می کنم که حامی تیم بودند.

وی ادامه داد: بازیکنان هم ۱۵ هفته عذاب آور را درک کردند و برای موفقیت استقلال جنگیدند. از آنها تشکر می کنم. این نتایج حاصل زحمات آنها بود. من کمترین نقش را داشتم.

نکونام ادامه داد: در نیمه اول بازی آن طور که ما می خواستیم پیش نرفت و حریف با بازیکنان پرتعداد دفاع می کرد. نیمه دوم تغییراتی انجام دادیم که تمام نیمه را در اختیار داشتیم. دو گل زدیم، یک پنالتی ما گرفته نشد و دو گل دیگر هم می توانستیم بزنیم. در دقایق آخر گل خوردیم اما در نهایت توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

نکونام در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر برنامه هایش برای نیم فصل گفت: برای تیم ملی در جام ملت ها آرزوی موفقیت می کنم. تیم ملی یکی از بهترین تیم ها و پرستاره تاریخ فوتبال ایران است در کنار چند تیم دیگر. امیدوارم بتوانند قهرمان شوند. من فکر می کنم با نفراتی که داریم می توانیم قهرمان شویم.

وی ادامه داد: در این مدت برنامه ریزی کردیم که باشگاه پیشنهاد داده است که در تورنمنتی در امارات شرکت کنیم. اگر بازیکنان مد نظر ما جذب شوند در این تورنمنت شرکت خواهیم کرد. من لیست بازیکنان مد نظرم را به باشگاه داده ام. برای این که تیم در کورس قهرمانی باشد با چند نفر از این لیست را جذب کنیم.

جواد نکونام در واکنش به صحبت های عنایتی که گفته بود تیم استقلال پرمهره است گفت: این که تیم ما پرمهره باشد یا نه به خودم ارتباط دارد. مربیان نباید به تیم حریف کار داشته باشند. مهره نمی تواند در تیم تاثیرگذار باشد. تیم امید در مرحله مقدماتی پرمهره بود اما به هنگ کنگ باخت و حذف شد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد صحنه ای که باید بازیکن استقلال در نیمه اول اخراج می شد گفت: من این صحنه را ندیدم چون در رختکن جلسه داشتیم. دیشب برخی مشکلات و اختلافاتی که داشتیم محور جلسه بودم و در مورد آن صحنه سوال نکردم. وقتی اتفاق افتاده است دیگر تمام شده و باید کارشناسان نظر بدهند. حتی اگر داور هم اشتباه کرده باشد تمام شده و تصمیم داور برنمی گردد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *