جمعه 14 اردیبهشت 1403 - Friday 03 May 2024

استقلال به برد احتیاج دارد/ مس کرمان نمی‌خواهد به لیگ یک برگردد

استقلال به برد احتیاج دارد/ مس کرمان نمی‌خواهد به لیگ یک برگردد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه جدال مس و استقلال دیدنی خواهد بود گفت: استقلال باید برای رسیدن به بالای جدول این دیدار را با برد به پایان برساند.

اصغر حاجیلو در گفتگو با مهر و در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان بازی سختی مقابل مس خواهند داشت. کرمانی‌ها که به تازگی به لیگ برتر آمده اند به دنبال این هستند تا در تهران و مقابل نتیجه قابل قبولی به دست بیاورند.

وی گفت: در دیدار با ملوان عملکرد خوبی داشت و به سه گل دست پیدا کرد و حالا می‌خواهد در تهران و با حضور هوادارانش به برد دوم خود در لیگ دست پیدا کند. ساپینتو از دو دیدار گذشته تجربه خوبی کسب کرده و حالا به طور حتم شناخت خوبی نسبت به بازیکنانش پیدا کرده و می‌خواهد بهترین‌ها را در ترکیب اصلی قرار داده تا در همان نیمه اول کار را تمام کند و به سه امتیاز دست پیدا کند.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه گفت: مس هم تیم جوان و جنگنده‌ای است و می‌خواهد با دوندگی بالا فشار زیادی بر روی استقلال آورده تا آنها دچار اشتباه شده و به گل دست پیدا کنند. مس نمی‌خواهد دوباره به لیگ یک برگردد. آنها می‌خواهند با جوانانشان روزهای خوبی را در لیگ برتر داشته باشند. فرزاد حسین خانی سرمربی این تیم هم جوان و جویای نام است. او انرژی خوبی به بازیکنانش تزریق کرده و حالا باید منتظر یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

وی در مورد رفتارهای ساپینتو هم گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم بازیکنان و مربیان پرتغالی جنگجو و پرانرژی هستند. آنها نمی‌توانند آرام بنشینند و تنها تماشاگر باشند. ساپینتو هم یک نمونه کامل است. از مردی پرجنب و جوش، پرانرژی که نمی‌خواهد تیمش بازنده باشد. البته او باید آرامش خود را حفظ کند و خونسرد باشد تا بتواند تمرکزش بر روی بازی بوده و از کنار زمین نکات فنی را به بازیکنان منتقل کند.

وی تاکید کرد: ساپینتو نباید تحت تأثیر اطرافیان قرار بگیرد. اگر چنین اتفاقاتی در آینده رخ دهد او هم تمرکزش را از دست خواهد داد و هم احتمال درگیری او باز هم وجود دارد و اگر چنین اتفاقی تکرار شود به طور حتم در چندین بازی محروم خواهد شد.

حاجیلو در خصوص حضور امیرقلعه نویی در یک برنامه فوتبالی و صحبت‌هایی که از دوران مرحوم ناصر حجازی به میان آمد گفت: من قبلاً راجع به این اتفاقات صحبت کرده ام و نمی‌خواهم در این خصوص دیگر صحبت کنم. الان باید تمرکزمان بر روی استقلال باشد تا این تیم بتواند یک بار دیگر به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *