دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

البرز به دنبال احیای مجوز لیگ برتری هندبال بانوان است

البرز به دنبال احیای مجوز لیگ برتری هندبال بانوان است

رییس هیات هندبال البرز با اشاره به اینکه مجوز تیم لیگ برتری هندبال بانوان این استان برای شرکت در رقابت ها لغو شده گفت که به دنبال آن هستیم تا با حمایت مسوولان استانی بار دیگر این مجوز را احیا کنیم.

مرتضی خادمی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تیم لیگ برتری هندبال بزرگسالان بانوان استان به دلایلی از جمله جابه جایی ها در هیات و شیوع ویروس کرونا به مدت ۲ سال است که از شرکت در رقابت های لیگ برتر جا مانده که شرکت نکردن در این رقابت ها سبب شده تا امتیاز شرکت در رقابت های لیگ برتر از هندبال بانوان  البرز سلب شود.

وی اضافه کرد: با این وجود به دنبال این هستیم تا از طریق مسوولان ورزش استان که یکی از برنامه های خود را حمایت از ظرفیت های بومی در لیگ های کشوری اعلام کردند و همچنین بهره گیری از توان بخش خصوصی، مجوز شرکت دوباره تیم هندبال بانوان البرز در رقابت های لیگ برتر را از فدراسیون اخذ نماییم.

خادمی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا آسیب های جدی به ورزش هندبال البرز وارد کرده است ، اظهار داشت: نداشتن سالن اختصاصی به یکی از اصلی ترین معضلات این رشته ورزشی در  استان تبدیل شده

و بسیاری از برنامه ریزی های هیات برای توسعه هر چه بیشتر این ورزش را به هم ریخته است.

وی ادامه داد:نداشتن سالن اختصاصی برای تمرین سبب شده تا امروز تمام تمرین های تیم برای شرکت در رقابت های پیش روی از جمله رقابت های نونهالان دختر کشور که قرار است اواخر اردیبهشت ماه برگزار شود لغو شود.

خادمی گفت: این در حالی است که دیگر استان های کشور برای شرکت در رقابت ها در حال تمرین هستند اما البرز از این ظرفیت به دلیل نداشتن سالن اختصاصی و اینکه مجبور به اجاره سانس آن هم در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا این سالن ها نیز تعطیل شده اند محروم است.

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور به دنبال رایزنی و نامه نگاری هستیم تا بتوانیم امسال یکی از سالن های استان را به عنوان خانه هندبال البرز اختصاص دهیم تا بخشی از مشکلات زیر ساختی این ورزش در استان مرتفع شود.

۴۵۰ ورزشکار در استان البرز به صورت حرفه‌ای و آماتور در رشته ورزشی هندبال مشغول به فعالیت هستند

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *