سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - Tuesday 14 May 2024

امیرعبداللهیان: تهران و باکو اراده جدی برای عبور از موانع دارند

امیرعبداللهیان: تهران و باکو اراده جدی برای عبور از موانع دارند

 

*من و همکارم آقای جیحون بایرام اف به نمایندگی از دوکشور برای توسعه همه جانبه مناسبات و عبور از  سوء تفاهم ها به تماس و رایزنی های مثبت خود ادامه می‌دهیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به عزم راسخ ایران و جمهوری آذربایجان برای عبور از موانع و سوءتفاهمات اخیر، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همسایگانش را خویشاوند خود می‌داند و اصول حاکم بر روابط خویشاوندی را قدر می‌نهد.

به گزارش تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان پنج‌شنبه شب اعلام کرد روابط تهران و باکو در مسیر مثبت همسایگی تداوم دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: ممکن است در برخی موضوعات  تفاوت دیدگاه وجود داشته باشد اما مهم آنست که در دوطرف اراده جدی برای عبور از موانع وجود دارد.

وی ادامه داد: من و همکارم آقای جیحون بایرام اف به نمایندگی از دوکشور برای توسعه همه جانبه مناسبات و عبور از  سوء تفاهم ها به تماس و رایزنی های مثبت خود ادامه می‌دهیم.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: در همین چارچوب توافق نموده ایم همکاری های دوطرف را برای مدیریت بهتر فضای عمومی و رسانه ای افزایش داده و کمیته مشترکی تشکیل گردد.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما همسایگان را خویشاوند خود می دانیم و اصول حاکم بر روابط خویشاوندی را قدر می نهیم.

انتهای پیام/.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *