دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - Monday 29 April 2024

بانوی المپیکی: پرچمداری کاروان المپیک ایران افتخار بزرگی است

بانوی المپیکی: پرچمداری کاروان المپیک ایران افتخار بزرگی است

بانوی تیرانداز المپیکی ایران به توکیو گفت: پرچمداری کاروان افتخار بزرگی است که‌ ستاد عالی‌ بازی‌ها من را به عنوان برگزید.

به گزارش ایرنا؛ هانیه رستمیان روز گذشته با اعلام سید نصرالله سجادی سرپرست کاروان المپیک؛ به عنوان پرچمدار زن در کنار صمد نیکخواه بهرامی، دیگر پرچمدار ایران در المپیک توکیو انتخاب شد.
رستمیان بعد از انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو ۲۰۲۰ گفت:  از سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان و علی دادگر رییس فدراسیون که در این مدت  حمایت کردند تشکر می‌کنم.
بانوی المپیکی اظهار امیدواری کرد همه ورزشکاران در همه رشته های المپیک موفق باشند و اتفاق‌های خوبی برای کاروان ایران بیفتد. از همه مردم ایران هم می‌خواهم مانند همیشه ما را همراهی و برایمان دعا کنند.

رستمیان برای نخستین بار وارد المپیک ۲۰۲۰ توکیو شده است. وی چهارمین بانوی پرچمدار کاروان ایران به المپیک و دومین بانوی پرچمدار در تیراندازی است.

سی ودومین دوره بازی‌های المپیک به دلیل شیوع گسترده کرونا در جهان  با یکسال تاخیر از اول مردادماه در توکیو آغاز می شود و  در مجموع کاروان ایران ۶۸ سهمیه گرفته است که ۱۱ سهمیه به زنان اختصاص دارد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *