شنبه 08 اردیبهشت 1403 - Saturday 27 April 2024

برخورداری طلای گرندپری پاریس را کسب کرد

برخورداری طلای گرندپری پاریس را کسب کرد

*برخورداری در وزن 80- کیلوگرم «میگوئل سالاس» از کلمبیا را در مبارزه نخست 2 بر صفر شکست داد. وی در ادامه به مصاف «صالح الشراباتی»  از اردن رفت. این مبارزه در راند شماری یک بر یک بود که به دلیل آسیب دیدگی حریف اردنی، نماینده کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

** رسانه رسمی و بین المللی ” رواپرس “ قهرمانی و کسب مدال طلای این دور از رقابت ها را در گرندپری پاریس تبریک عرض می نماید.

نماینده وزن 80- کیلوگرم تیم ملی تکواندو مردان، موفق به کسب مدال طلای رقابت های گرندپری پاریس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز دوم از مسابقات گرندپری 2023 پاریس امروز شنبه یازدهم شهریورماه در اوزان 68- و 80- کیلوگرم آقایان پیگیری شد و تیم ملی ایران 2 نماینده داشت که مهران برخورداری با صعود به دیدار نهایی به نشان طلا دست یافت و متین رضایی توفیقی در کسب مدال نداشت.

برخورداری در وزن 80- کیلوگرم «میگوئل سالاس» از کلمبیا را در مبارزه نخست 2 بر صفر شکست داد. وی در ادامه به مصاف «صالح الشراباتی»  از اردن رفت. این مبارزه در راند شماری یک بر یک بود که به دلیل آسیب دیدگی حریف اردنی، نماینده کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. وی در این مرحله «پارک وو هیونگ»  از کره جنوبی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان در سال 2022 رفت و با ارائه مبارزه ای حساب شده 2 بر صفر پیروز شد تا هم به نیمه نهایی صعود کند و هم شکست برابر این کره ای در مسابقات  جهانی مکزیک را جبران کرده باشد. ملی پوش کشورمان در ادامه «نیکولاس کارل الن» از آمریکا را نیز دو بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار نهایی شد. وی در جدال برای کسب مدال طلا، «آپوس تولوس» از یونان را پیش رو داشت که در نهایت 2 بر یک پیروز شد و عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابتها را به خود اختصاص داد.

متین رضایی دیگر ملی پوش کشورمان در مبارزات امروز بود که در وزن 68- کیلوگرم بعد از برتری 2 بر صفر برابر «دوان کُن» از کره جنوبی، با همین نتیجه به «زیاد کریم» از اردن باخت و حذف شد.

برای تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات تا اینجای کار مهران برخورداری و مهدی حاج موسایی دو مدال طلا، ابوالفضل زندی یک مدال نقره و مبینا نعمت زاده یک مدال برنز کسب کرده اند. متین رضایی و ناهید کیانی از دور رقابتها کنار رفته و فردا هم ابوالفضل عباسی به دیدار رقبای خود می رود.

هدایت تیم ملی مردان ایران برعهده بیژن مقانلو است و مجید افلاکی مربی تیم ملی است.

در این مسابقات به نفراتی که به مدال طلا دست پیدا کنند ۶۰ امتیاز، نفراتی که عنوان دوم را به خود اختصاص دهند ۳۶ امتیاز و دارندگان مدال برنز ۲۱.۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

پایان پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *