سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - Tuesday 14 May 2024

برنامه سفر سه هفته‌ای حمیده عباسعلی به آلمان

برنامه سفر سه هفته‌ای حمیده عباسعلی به آلمان

پزشک معالج بانوی المپیکی کاراته گفت: حمیده عباسعلی به مدت سه هفته در آلمان حضور خواهد داشت و در این مدت ضمن جراحی، برنامه‌های فیزیوتراپی خواهد داشت.

بابک زرگر امینی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: حمیده عباسعلی عضو تیم ملی کاراته بانوان ایران بعد از ورود به آلمان می‌بایست تست کرونا داده و تا زمان مشخص شدن نتیجه در هتل باقی بماند. البته این روزها پروسه تست و پاسخ آن زودتر از قبل آماده می‌شود. بعد از منفی شدن تست، می‌توانیم کار بستری شدن وی را انجام دهیم.

وی افزود: بعد از بستری در بیمارستان یک جراحی «آتروسکپی» روی زانو خواهیم داشت تا در صورت مشاهده زائده روی بافت‌های ترمیم، خارج کنیم و در ادامه سیستمی که روی استخوان آسیب دیده کار گذاشته بودیم را خارج خواهیم کرد.

دکتر امینی ادامه داد: دلیل اصلی سفر خانم عباسعلی به آلمان هم همین بود که روشی که برای نوع آسیب دیدگی خانم عباسعلی استفاده کردیم، یک روش جدید است که در داخل لوازم و امکانات لازم آن بخصوص برای خارج کردن این سیستم جدید وجود نداشت. ضمن اینکه معمولاً کار جراحی را از ابتدا تا انتها یک جراح انجام می‌دهد. البته این جراحی نسبت به عمل نخست، خیلی کوچک‌تر و کم درد سرتری است که خیلی زودتر هم بهبود پیدا می‌کنند.

پزشک معالج عباسعلی در خصوص شرایط بعد از جراحی هم گفت: بعد از یک شب بستری، از بیمارستان مرخص خواهد شد و کارهای فیزیوتراپی را آغاز می‌کنیم و بعد سه هفته و اتمام کار می‌توانند به تهران بازگشته و تمرینات خود را از سر بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده عباسعلی چهارشنبه شب هفته جاری برای تکمیل دوره درمان خود راهی آلمان می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *